PDA

View Full Version : Biuro w Warszawie


Kaśka
11-09-2014, 10:17
Czy orientujecie się w jakiej części Warszawy warto jest sobie wynająć biuro?
Zainteresował mnie wynajem biur w Warszawie (http://kompleks-adgar.pl/) oferowany przez kompleks Adgar.
Czy wiecie może jakie są tam ceny?

lilka91
25-05-2015, 12:15
A nie szkoda ci kasy na wynajmowanie biura? Jak dla mnie koszty są być duże zwłąszcza w Warszawie. Sama niedawno założyłam DG ale biuro mam w mieszkaniu i jestem bardzo z tego zadowolona. Ostatnio rozglądam się za nowymi meblami i dodatkami. Dzisiaj trafiłam na foto maty - http://www.techem-wycieraczki.com.pl/ i zastanawiam się czy nie zamówić jakiejś do biura jako ochrony przed zarysowaniami i reklamę.

Majka89
09-02-2016, 11:06
A jaką masz firmę? Do biura będą przychodzili klienci? Jeśli nie będą, to możesz wynając tańsze biuro dalej od centrum. Możesz sprawdzić ta stronę http://www.officemap.pl/ . Jest tam bardzo dużo ofert lokali przeznaczanych na biura firm. Sama kilka razy szukałam biura przez tą stronę.

Coldi
13-02-2016, 19:14
Niestety nie wiem gdzie warto wynająć biuro jednak gdzie warto kupować wyposażenie do biur. Bardzo fajnym sklepem jest http://vipservice.com.pl/ mają spory wybór i dośc przystepne ceny. Na pewno coś Ci się tam spodoba )

noemi
07-07-2016, 21:01
Zależy oczywiście jakiego typu to biuro, ale jeżeli chodzi o Warszawę to myślę, że każda okolica ma swoje walory. Ja mam biuro na obrzeżach i nie narzekam. Właśnie skończyła mi się woda dla biura. Poszukuję dobrego i sprawdzonego dostawcy, dużo osób poleciło mi zamawiać tutaj https://getfresh.pl/jak-to-dziala, co sądzicie?

Madlen89
11-07-2016, 09:40
Wynająć biuro to jedno ale je odpowiednio wyposażyć to już drugie. Bo przecież przeważnie jest tak że gdy wynajmujemy biuro to już samą powierzchnię bez wyposażenia. Dlatego w tym celu warto odwiedzić http://www.agatameble.pl/meble/fotele-i-krzesla-biurowe i zapoznać się z bardzo atrakcyjną ofertą mebli biurowych, które idealnie wpasują się w nowe pomieszczenie. A Wy co o tym sądzicie ? ;)

ritabra
15-08-2016, 22:15
A gdziee zaopatrujecie swoje biura? Bo ja ostatnio znalazłam ten http://biurwa.pl/ sklep internetowy i zauważyłam, że można w ni kupić wszystko od artykułów papierniczych po sprzęt, przekąski i artykuły do sprzątania. Wszystko mogę zamówić jedną paczką to jest meag wygodne. Znacie ten sklep?

pelargon
17-08-2016, 09:45
Dzisiaj nie ma już konieczności wynajmować biura i ponosić pełni kosztów za parę metrów kwadratowych, chyba, że jest lżej dla portfela, bo zrzuca się z partnerem biznesowym i zależy nam na lokalizacji. Z nowych metod prowadzenia firmy wybijającą się, bo oszczędzającą sporo kosztów, to cowork: https://cowork.com.pl/, który w Warszawie cieszy się już sporym uznaniem wśród ludzi biznesu.
Cechą charakterystyczną coworku jest bez wątpienia wirtualny adres, czyli przypisanie adresu siedziby budynku, w którym działa parę firm obok siebie, do naszego przedsiębiorstwa, żeby łatwiej odbierać korespondencję, telefony oraz maile od interesantów, czym zajmuje się wspólna recepcja. Jest to o wiele korzystniejsze rozwiązanie dla początkujących przedsiębiorstw, bo koszty ograniczają się tylko do wynajmu powierzchni i opłat za energię, bez przymusu zakupu wyposażenia do biur.

kate_
17-08-2016, 13:22
Dołączę się do pytania, bo chciałabym założyć biuro tłumaczeń (http://najlepsze-strony.com/profesjonalne-biuro-tlumaczen/). Szukam jakiegoś niewielkiego (na początek) lokalu, w którym mogłabym zorganizować sobie takie miejsce pracy. Gdzie najlepiej szukać? Mogłybyście mi coś polecić?

MariaSC
29-08-2016, 09:25
Ja muszę podsunąć szefowi pomysł z podkładkami pod myszkę- mała rzecz ale nadgarstek czuje się znacznie lepiej. Na https://segato.pl/ergonomia-pracy-w-biurze znalazłam bardzo fajne i myślę, że jakiś email pójdzie do szefa :) Czasem już nie umiem nawet klawiszy wciskać tak boli :<

oliwia
05-09-2016, 13:06
Moim zdaniem nie ma sensu wynajmować specjalnie biura. Lepiej pracować sobie w domu a np. na ważne spotkania korzystać z wynajmu sal. Ja od jakiegoś czasu na ważne spotkania wynajmuję sale konferencyjne w Warszawie. Od dłuższego czasu korzystam z firmy Go Online Sp z o.o. https://www.salebiznesowe.pl/konferencje-warszawa i jestem bardzo usatysfakcjonowana z jakości usług :)

maryla328
27-09-2016, 16:17
Jeżeli ktoś z Was prowadzi biuro tak jak ja to polecam zaopatrzyć się w dystrybutor z wodą. Ostatnio właśnie złożyłam zamówienie przez internet https://getfresh.pl/oferta. Mają najlepszą ofertę według mnie, a wiadomo taki dystrybutor w biurze bardzo się przydaje.

teresa30
25-11-2017, 19:40
W Warszawie biur do wynajęcia nie brakuje, ale ze względu na wysokie koszty może być problem ze znalezieniem odpowiedniego. Biura poszukałabym przez internet, to spora oszczędność czasu, choćby przez https://walterherz.com/pl/oferty-nieruchomosci - można tam znaleźć oferty z całego kraju.

wiolaa7
27-11-2017, 11:31
Gdzie w W-wie wynająć biuro? W miarę możliwości blisko centrum miasta, w jakimś eleganckim biurowcu. Wybór odpowiedniego do potrzeb i możliwości biura nie jest łatwy, dlatego najpierw radzę dowiedzieć się trochę na ten temat - w W-wie w Akademii Najemców https://akademianajemcy.pl prowadzą szkolenie w tym temacie, można zorientować się w warunkach wynajmu, prawach i obowiązkach itp.

gabriela90
29-11-2017, 15:31
A co z wyposażeniem tego biura? Jeśli przez Waszą firmę przewija się dużo tradycyjnej korespondencji to warto pomyśleć o zakupie kopertownicy do firmy. Na stronie http://hefter.pl/ znajdziecie bardzo bogatą ofertę kopertownic. W wielu przypadkach jest to naprawdę wartościowa inwestycja.

kinka
21-03-2019, 21:41
Biuro może być w idealnym miejscu, ale jeśli nie wygląda ono korzystnie, to klienci do nas nie wrócą. Warto więc dopasować powierzchnię biurowych nie tylko do klientów, ale również pracowników. Przydatne są realizacje fit out . Total Sec ma w ofercie takie kompleksowe remonty. Tutaj https://totalsec.pl/fit-out-prace-remontowo-budowlane/ się dowiecie więcej.