View Full Version : Centrala w firmie Voip
Czy myślicie, ze w firmie warto zdecydować się na zmianę centrali stacjonarnej na wirtualną i na połączenia internetowe? Nie mam porównania ale wszędzie czytam, że stacjonarne centrale to przeżytek.
Dobrze czytasz. Centrala stacjonarna to i droższe połączenia, znacznie mniejsze możliwości, są potrzebne osoby do obsługi sprzętu. W centrali wirtualnej jest już zupełnie inaczej, prościej, taniej. Tu zobaczcie na ofertę dostawcy systemu https://focustelecom.pl/centrala-voip/ taka centralka voip wykorzystuje możliwości internetu na wykonywanie tanich i w dobrej jakości połączeń. Usterki zdarzają się sporadycznie, a za ich naprawą stoi dostawca. Do centrali można dodać różne programy, funkcje które dodatkowo ułatwią komunikację w firmie, w kontakcie konsultant - klient.
Jeśli szukacie sprawdzonego dostawcy telefonii internetowej to polecam SuperVoIP (https://www.supervoip.pl/). Korzystamy z ich usług u nas w biurze i wszystko działa znakomicie.
vBulletin v3.5.4, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.