Zaloguj się

View Full Version : Artykuły biurowe - zakupy


Wera
07-11-2020, 13:23
Hej! Macie może dla mnie jakieś podpowiedzi jeżeli chodzi o artykuły biurowe? Zależy mi na cenie, różnorodności i pełnym wsparciu obsługi przy podjęciu racjonalnej decyzji zakupowej (bez pomyłek).

Malwinka27
08-11-2020, 09:21
Jeżeli dobrej jakości artykuły biurowe i jednocześnie zamienniki do drukarek to zdecydowanie jestem za DobreTonery.pl https://dobretonery.pl/tonery-i-bebny-do-drukarek-c-298.html gdzie nie brakuje takich propozycji w dobrych cenach i jednocześnie też z pomocą obsługi na pewno podejmiecie racjonalna decyzję dla siebie

KarolaaW
09-11-2020, 10:49
Jestem za! Wybór świetny, ceny dobre i też praktycznie można znaleźć zamienniki do każdej drukarki. Nie ma się do czego przyczepić ;)

Wera
11-11-2020, 17:35
Ogromne dzięki za wskazówki, wezmę pod uwagę i liczę na rozwój tematu!

PaulinaW
29-11-2020, 09:18
Również zdecydowaliśmy się poszukać dobrej oferty w zakresie artykułów biurowych oraz innych zamienników m.in do drukarek i zdecydowaliśmy się na współpracę ze sklepem online DobreTonery https://dobretonery.pl gdzie wybór jest naprawdę szeroki, ceny konkurencyjne i też jednocześnie można liczyć na naprawdę profesjonalne podejście do potrzeb klienta, jak i samych terminów realizacji.

Roarrra
10-12-2020, 10:11
W internecie kupicie wszystko co będzie wam niezbędne i to w dobrych cenach:) Sklepy internetowe takie jak https://www.import-maszyn.eu na pewno będą pomocne, tu szczególnie warto zajrzeć po profesjonalne urządzenia biurowe.

hanna7
10-12-2020, 13:47
Wszystko czego potrzebujesz do swojego biura znajdziesz w ofercie sklepu internetowego Ofisfera. Są to między innymi różnego rodzaju rolki kasowe i faksowe: https://www.ofisfera.pl/rolka-termiczna-37mm-30m-emerson . Na pewno Ci się przydadzą.

Jagodzianka
11-01-2021, 13:00
Przy prowadzeniu własnej firmy warto dużą uwagę zwróć uwagę na takie rzeczy jak teczki i skoroszyty. Bardzo ważne aby mieć wszystkie dokumenty uporządkowane, aby uniknąć zagubień ich, ale także zniszczeń np. poprzez zalanie ich. Możesz sobie zerknąć tutaj https://alibiuro.pl/teczki-i-skoroszyty ja zamawiam stąd regularnie i jestem zadowolona.

DariaM11
21-01-2021, 11:46
Na ten moment jeżeli jeszcze nie podjęliście ostatecznej decyzji zakupowej do swojego biura, a dokładnie w zakresie artykułów biurowych i sprzętów to polecam sprawdzić ofertę https://www.pasazbiurowy.pl/podnozki-ergonomiczne-13242-k korzystamy systematycznie i jesteśmy w pełni zadowoleni z wyboru. Duży wybór, konkurencyjne ceny i świetny poziom obsługi m.in jeżeli chodzi o podnośniki ergonomiczne. Pozdrawiam!

zsenger
21-01-2021, 15:20
Najlepiej takie artykuły kupować hurtowo, wtedy będzie to bardziej opłacalne.

mona21
24-05-2022, 10:16
Tak, albo zamawiać bezpośrednio w drukarniach, które mają dobre ceny i promocje. W każdym biurze przydadzą się z pewnością teczki. A tutaj https://druki.katowice.pl/kategoria/teczki macie namiar na drukarnię online, gdzie takie teczki można zamówić. Ładna teczka, wysokiej jakości, z atrakcyjnym nadrukiem, spodoba się klientom i będzie fajną reklamą firmy.

malinka01
18-06-2022, 17:09
Bardzo duży wybór takich artykułów biurowych ma sklep internetowy https://biurowelove.pl/ . My zawsze się u nich zapatrujemy w papier, długopisy, różne meble i inne wyposażenie biura. Także mają fajne produkty ergonomiczne, a także i artykuły spożywcze.

kiki998
20-06-2022, 09:07
skoro już mowa o drukowaniu to myślę, że inwestycja w dobre jakościowo urządzenie wielofunkcyjne to podstawa. wiadomo, ze zakup nowego urządzenia to spory wydatek ale znacznie korzystniejszy może okazać się jego wynajem lub dzierżawa. Tu warto zapoznać się z ofertą firmy https://tmb.net.pl/. Wysoka jakość urządzeń, rozsądne ceny, sprawna realizacja zamówień.

Boguta Lepa
02-07-2022, 04:52
Do biura polecam ups armac, sam korzystam z 2 w domu i jestem bardzo zadowlony.

kasiakowa06
27-07-2022, 10:01
Polecam przeczytać artykuł - dla mnie był bardzo pomocy przy wyborze dobrego tuszu do drukarki https://www.stoicus.pl/tusz-do-drukarki-hp/

radosna
27-07-2022, 14:30
Warto starać się także zwiększyć profesjonalizm firmy i w sumie sprawdzić coś takiego jak na przykład długopisy reklamowe. Wtedy firma będzie miała status z wyższej półki. Nie jest to spory koszt, a tutaj https://dlugopisy24.pl/ macie firmę, która może się tym zająć. Dlatego ogólnie wydaje mi się, że to będzie dla Was naprawdę rzeczowe.

nowa.kamila
25-03-2025, 07:49
Miejscem w którym znajdziecie sejf, szafy metalowe, na akta, RODO, ognioodporne, kartotekowe, z szybą pancerna, medyczne, na nośniki danych na miarę Waszych oczekiwań jest https://www.impeximp.pl/ Firma ta oferuje bardzo bogaty asortyment w tym zakresie a ich oferta skierowana jest nie tylko do firm ale również prywatnych odbiorców. Ich wysokiej klasy produkty wyposażone w nowoczesne zabezpieczenia pomogą Wam skutecznie ochronić dobra przed działaniem niepożądanych osób. Jestem pewna że będziecie zachwyceni otrzymanymi od nich produktami oraz ich ogromnym wsparciem w razie wątpliwości podczas wyboru. Sami przekonajcie się o ich profesjonalizmie.

Grenlandia
27-03-2025, 08:35
Jeśli chodzi o pełne wsparcie w zakupach, warto wybrać dostawcę z opieką klienta, który pomoże dobrać odpowiednie produkty do Twoich potrzeb. Jeśli zależy Ci na dobrej cenie, szerokim wyborze i profesjonalnym wsparciu, warto sprawdzić kilka sprawdzonych dostawców artykułów biurowych. Myślę, że warto zajrzeć też tutaj https://biurowe-zakupy.pl/

nowa.kamila
22-04-2025, 07:58
Z własnego doświadczenia mogę Wam polecić specjalistów świadczących usługi z zakresu digitalizacji dokumentów. Wystarczy zajrzeć do https://ddp.pl/produkt/kurabo/