View Full Version : Jak urządzić firmowe archiwum?
marzycielkazostendy
17-02-2015, 17:02
Jak zabrać się za urządzanie firmowego archiwum?
Znajoma firma wynajęła do tego fachowców - zastanawiam się czy to dobry pomysł.
muszkieterka
17-02-2015, 18:48
Zatrudnienie ekipy? Jak najbardziej dobry pomysł.
Moim zdaniem to lepsze niż samodzielnie przekopywanie się przez tony dokumentów
kwiecienplecien
17-02-2015, 20:44
Nie sądzę, żeby można było ot tak sobie urządzić firmowe archiwum.
Poczytaj sobie o tym, jak powinno wyglądać prawidłowe przechowywanie dokumentów: http://sap.waw.pl/dzialalnosc-uslugowa/uslugi-archiwizacyjne i zastanów się nad tym, żeby zatrudnić takich fachowców do tego.
Sama nie dasz sobie z tym rady, poza tym pewnie nie znasz żadnych przepisów archiwizacyjnych, co stanowi poważne utrudnienie.
A nie lepiej byłoby się zdecydować na archiwizację dokumentów w formie elektronicznej? Wystarczy tylko odpowiednie oprogramowanie, na przykład takie, jakiego dostarcza firma http://www.primesoft.pl/. Jest to naprawdę dużo wygodniejsze i niesie za sobą szereg korzyści, więc warto się nad tym zastanowić :)
A korzystacie z nowoczesnych rozwiazan dla biznesu? Warto pomyslec o kupieniu sobie specjalnego oprogramowania. To moze byc nam bardzo pomocne. Tutaj https://pl-pl.facebook.com/ITMAGINATION/ mozna zamowic oprogramowanie specjalnie dla naszej firmy. Wiele rzeczy dzieki temu mozna robic szybciej.
najbardziej dobry??? chyba najlepszy
vBulletin v3.5.4, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.