versita
02-04-2008, 19:38
Versita (www.versita.com) to czołowy wydawca czasopism naukowych i dostawca najlepszych światowych rozwiązań do publikacji elektronicznej czasopism i książek naukowych w Europie Centralnej i Wschodniej. Poszukujemy kandydatów na stanowisko
ADMINISTRATIVE ASSISTANT
OBOWIĄZKI
• zarządzanie usługami, z których korzysta firma (internetowe, telekomunikacyjne, ubezpieczeniowe, bankowe itp.)
• przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do biura rachunkowemu
• administracja sprzedaży: wystawianie faktur, kontrola płatności, rozliczanie handlowców
• obowiązki asystenckie (organizacja wyjazdów, spotkań i imprez handlowych)
WYMAGANIA
• możliwość pracy z domu; zamieszkanie w Warszawie,
• biegła znajomość języka angielskiego
• dyspozycyjność, dostęp do komputera i internetu
• znajomość podstaw księgowości, programów biurowych
• umiejętność wszechstronnego korzystania z internetu
Zainteresowanych prosimy o przesłanie życiorysu ze zdjęciem i listu motywacyjnego (obydwa dokumenty w języku angielskim) na adres hr@versita.com, z tematem listu "Administrative Assistant".
Prosimy o umieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych.
ADMINISTRATIVE ASSISTANT
OBOWIĄZKI
• zarządzanie usługami, z których korzysta firma (internetowe, telekomunikacyjne, ubezpieczeniowe, bankowe itp.)
• przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do biura rachunkowemu
• administracja sprzedaży: wystawianie faktur, kontrola płatności, rozliczanie handlowców
• obowiązki asystenckie (organizacja wyjazdów, spotkań i imprez handlowych)
WYMAGANIA
• możliwość pracy z domu; zamieszkanie w Warszawie,
• biegła znajomość języka angielskiego
• dyspozycyjność, dostęp do komputera i internetu
• znajomość podstaw księgowości, programów biurowych
• umiejętność wszechstronnego korzystania z internetu
Zainteresowanych prosimy o przesłanie życiorysu ze zdjęciem i listu motywacyjnego (obydwa dokumenty w języku angielskim) na adres hr@versita.com, z tematem listu "Administrative Assistant".
Prosimy o umieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych.