View Full Version : Sklep internetowy Sote, jaki system ratalny?
annika97
01-12-2021, 12:57
Prowadzę mały sklep internetowy na Sote, sklep jest z rękodziełem i są tu takie rzeczy, do których przydałby mi się system ratalny. Nie znam się totalnie na tym, czy ktoś może ma doświadczenie jaki będzie najlepiej funkcjonował z tą platformą? Będę wdzięczna za wszystkie polecenia :)
Ja często trafiam na system iRaty, no i tak z punktu widzenia klienta, jest on bardzo wygodny, więc może ten będzie ok? Możesz sobie sprawdzić :)
matylda91
02-12-2021, 11:23
Tak, ja też z tego co wiem, to iRaty jest całkiem solidnie działającym systemem. Tutaj jest dużo na temat jego działania - https://www.platformafinansowa.pl/wspolpraca, ja osobiście często spotykam ten system w sklepach online więc musi być dobry :)
Ja mam sklep na Sote, co prawda to bardzo mały sklep ale iRaty dobrze działa przy nim :) Wydaje mi się że chyba w żadnym przypadku nie powinno być problemów, solidny system ratalny :)
metalinka
06-12-2021, 09:08
Dokładnie, ja też bardzo często widzę iRaty w sklepach internetowych, więc z perspektywy właścicieli chyba musi to wszystko dobrze działać. Raz nawet korzystałam, nie mam zastrzeżeń żadnych :)
Sote to dość mało popularny 'system' sklepów internetowych, ale iRaty działa ze wszystkimi właściwie, więc nie będzie problemu. Zawsze możesz przetestować tak naprawdę, ale ja ze swojej strony jak najbardziej polecam :)
paluszek991
03-04-2022, 12:40
iRaty o którym mówicie moim zdaniem najlepiej się sprawdzi, również w przypadku takiego mniejszego sklepu. Kilka razy korzystałam, było wszystko ok :)
kwiateczek
04-04-2022, 19:29
Ja też mogę dorzucić od siebie że iRaty to generalnie sprawdzony system ratalny, bardzo dobrze działa :) Chyba nie ma to znaczenia na czym postawiony jest sklep
kiciakowa
11-04-2022, 19:45
Ja korzystałam kilka razy z iRaty jako klient, głównie ze względu na to by przetestować sobie zamówienie. Wszystko działało OK :)
annika97
13-06-2022, 07:55