View Full Version : Atmosfera w pracy
Jak o nią dbać? Nie ulega wątpliwości, że dobra atmosfera w pracy to gwarancja efektywności i rozwoju firmy. Na odpowiednią atmosferę w pracy wpływ ma szereg czynników, nie tylko związanych z samymi relacjami między pracownikami czy szefostwem, ale również wnętrze i zaplecze socjalne dla pracowników. Bardzo ważne są przyjazne relację ze współpracownikami.
Raz na jakiś czas możesz również zorganizować wyjazd lub wyjście integracyjne. W ten sposób połączysz ze sobą pracowników oraz pozwolisz im się bliżej poznać. Relacje między pracownikami są bardzo ważne dla odpowiedniej atmosfery, a więc nie pomijaj tej kwestii! Na spotkaniach nie powinno być elementów rywalizacji â pracownicy mają działać razem. Więcej w tym temacie znalazłam tutaj - https://www.projektefektywny.pl/blog/atmosfera-w-pracy/
vBulletin v3.5.4, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.