View Full Version : Siedziba dla firmy - jak znaleźć odpowiednią?
marzycielkazostendy
17-03-2017, 10:32
Jak znaleźć odpowiednią siedzibę dla firmy?
Możecie podpowiedzieć jakie wymagania powinien spełniać taki lokal?
kwiecienplecien
17-03-2017, 14:02
Wydaje mi się, że bardzo ważna jest lokalizacja.
Ostatecznie chodzi o to, żeby ułatwić klientom dostęp do naszych usług.
Poza tym weź pod uwagę również to, jakie koszty będziesz musiała ponieść co miesiąc wynajmując taki lokal i ile będzie kosztowało przystosowanie go do potrzeb firmy. Tutaj http://metropolis.pl/ masz z kolei alternatywę.
Możesz wynająć już taki lokal od razu przygotowany z grubsza pod działalność.
Przede wszystkim ważne, aby nasze biuro było położone w dobrej lokalizacji, bo w końcu chodzi o to, żey pracownicy, a zwłaszcza klienci nie mieli problemu z dotarciem. Nie warto tułać się po peryferiach, lepiej postawić na jakieś biuro pozostające w bezpośrednim sąsiedztwie centrum, ale takie, co do którego nie ma problemu z dojazdem. Przy okazji chciałam się Was poradzić w jednej kwestii, która nie daje mi spokoju. Jak myślicie, opłaca się outsourcingować kadry i płace? Znalazłam taką ofertę - https://www.tmf-group.com/pl-pl/services/companies/hr-payroll/ w necie i poważnie zastanawiam się nad jej przyjęciem.
Zawsze można się zdecydować na budowę własnego obiektu biurowego i tam zrobić sobie siedzibę swojej firmy :) Budową takich obiektów zajmuje się na przykład firma Depenbrock Polska z Komornik pod Poznaniem, z której ofertą możecie zapoznać się na stronie http://depenbrock.pl/oferta/obiekty-biurowe-i-uslugowe. Polecam :)
Pamiętajcie, że jeśli chodzi o powierzchnie biurowe, to warto je odpowiednio dopasować do swoich potrzeb. Jest to niezwykle ważne. Biura muszą wyglądać profesjonalnie i przede wszystkim być funkcjonalne. Tutaj http://fitout.warszawa.pl jest namiar na firmę, która oferuje realizacje fit out . Taki kompleksowy remont jest w wielu przypadkach naprawdę strzałem w 10!
Najlepiej, aby lokalizacja była w dobrym miejscu, aby każdy ją znalazł. Dodatkowo wnętrze dopasowane do marki też fajnie się prezentuje i czasem warto szukać takich rozwiązań. Ja bym zainwestowała w fit out biur warszawa (http://pa-ko.net.pl) gdzie wszytko będzie idealnie pasować do wszystkiego, czasem warto spróbować właśnie takich metod.
Agnieszka
19-04-2019, 11:31
Zawsze możesz skorzystać z usług biura wirtualnego:) Tam też można zarejestrować działalność, a do tego można wynajmować sale konferencyjne na spotkania z klientami. Takie biura z reguły znajdują się w dobrej lokalizacji i posiadają parking. A cena takiego abonamentu jest o wiele niższa niż znajdowanie lokalu na wynajem w ścisłym centrum dużego miasta. Przed wyborem biura warto się przejechać i zobaczyć budynek, lokalizację i standardy pomieszczeń, czy nam odpowiadają. Ja uważam że to fajny pomysł. Sama lubię popracować poza domem, więc zdarza mi się nawet "wypożyczać" biurko na kilka godzin - w biurze http://cleveroffice.pl jest też aneks kuchenny, więc jest kawa, herbata. Takie rozwiązania są super nie tylko dla jednoosobowych działalności gospodarczych, ale także dla firm, które chcą mieć swoje "oddziały" również w innych miastach czy właśnie pomysł na siedzibę zlokalizowaną w dobrym miejscu, bez ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z najmem fizycznego lokalu. Mało tego, takie wirtualne biuro oprócz zapewnienia nam lokalizacji może zajmować się także prowadzeniem biura: wysyłanie korespondencji, obsługa telefoniczna, księgowość. Wszystko zależy od pakietu jaki wybierzemy, a pakiety outsourcingowe są naprawdę bogate.
vBulletin v3.5.4, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.