Zaloguj się

View Full Version : Jak przechowywać dokumenty?


mczay
16-02-2018, 16:01
Z uwagi na to, że chciałabym doprowadzić swoje dokumenty do porządku, zastanawiam się nad tym, w jaki sposób je przechowywać, aby mimo upływu lat były w nienagannym stanie. Czy jest na to jakiś sprawdzony sposób? Na jednej ze stron wyczytałam, że powinnam zaopatrzyć się w pudła archiwizacyjne (http://www.archiwizacjadokumentow.com.pl/materialy/pudla-archiwizacyjne-z-tektury-falistej-archivboxy/). Czy to prawda?

Witkowa
18-10-2018, 08:14
Moim zdaniem najlepiej sprawdza się archiwizacja dokumentów w wersji elektronicznej - jest to dużo wygodniejsze, a przede wszystkim bezpieczniejsze, niż przechowywanie dokumentów w pudłach lub szafach archiwizacyjnych. Rozwiązań, które umożliwiają zarządzanie dokumentami właśnie w wersji elektronicznej dostarcza między innymi firma Primesoft, na http://www.primesoft.pl/ możecie zapoznać się z ich ofertą, polecam ;)

oliwia
30-08-2019, 08:46
Według mnie najlepszym rozwiązaniem jest przechowywanie dokumentów w formie elektronicznej. Takie rozwiązanie pozwala na „zaoszczędzenie” miejsca oraz czasu na przetwarzanie potrzebnych informacji. Na stronie https://www.ideo.pl/firma/o-nas/aktualnosci/akta-pracownicze-w-formie-elektronicznej,229.html widziałam, że w takiej formie coraz częściej przechowywane są niezbędne dane pracowników. Z pewnością stanowi to spore usprawnienie pracy działu kadr. :)

elka77
31-08-2019, 15:04
Mozna zlecić firmom specjalistycznym i po sprawie.

andromeda23
01-09-2019, 11:17
Ja jednak jestem większą zwolenniczką jeśli chodzi o dokumenty to najbardziej odpowiada mi ich elektroniczny obieg. Tym bardziej, że taki elektroniczny obieg dokumentów https://www.connecto.pl/jak-elektroniczny-obieg-dokumentow-wplywa-na-dzialanie-firmy/ wpływa bardzo korzystnie na funkcjonowanie całej firmy.

sara898
29-02-2020, 16:55
Jeśli już mowa o dokumentacji, to jakie macie zdanie na temat elektronicznego obiegu dokumentów? Czy uważacie, że warto rozważyć skorzystanie z oferty https://www.crowe.com/pl/services/elektroniczny-obieg-dokumentow ? Jestem pewna, że elektroniczny obieg dokumentów znacznie zminimalizowałby koszt w firmie związany dotychczas z tradycyjnym (papierowym) obiegiem dokumentów.

janeczka84
03-05-2020, 13:02
Tak, trzeba przyznać, że archiwizacja akt osobowych pracowników (https://www.sergroup.com/pl/produkty-irozwiazania/archiwizacja/archiwizacja-dokumentow.html) to jest dodatkowa robota, ale to nic trudnego, jak juz człowiek się w to wprawi. Na poczatku głowa mi parowała od tych przepisów, ale teraz już jest lepiej.

rozalka99
22-12-2021, 12:47
Warto prowadzić także archiwizację elektroniczną. Po prostu skanować i wrzucać to na płyty. Dużo łatwiej je przechować, jest to też bezpieczniejsze. A jeśli dodatkowo w firmie znajdzie się tego typu https://alstor.pl/katalog/prism-iii/ termiczna drukarka do płyt, to ich oznaczanie będzie szalenie proste i trwałe.

Marikaika
07-01-2022, 07:30
Też przychylam się do sugestii odnośnie archiwizacji danych, pozostaje jeszcze kwestia wyboru firmy, która się tym zajmie, z tego co wiem pod tym względem cenione są usług przedsiębiorstwa Pika (https://pika.pl/)

Wera
29-03-2022, 10:19
Według mnie przede wszystkim jeżeli już zabieracie się za poszukiwania jak najwyższej jakości i jednocześnie skuteczności w zakresie szyfrowania danych to jak najbardziej mogę polecić Wam do sprawdzenia bardzo dobrą firmę https://hsm-recycling.pl/pl/szyfrowanie-danych-kryptografia/ którzy tego typu sprawami w tym digitalizacją sie zajmują. Pełne wsparcie, konkurencyjność ofert i jednocześnie obsługa na której wsparcie można liczyć na każdym etapie. Dlatego zdecydowaliśmy się na to aby bezpieczne przechowywać dane, a także ich przesyłać. Pozdrawiam serdecznie!