PDA

View Full Version : Akcesoria biurowe


okularnicaee
03-04-2018, 15:41
Poszukuję sprawdzonego pióra, który sprawdzi mi się podczas mojej pracy biurowej. Koleżanka poleciła mi zestaw piór wiecznych marki WATERMAN, które znalazłam na https://www.murrano.pl/piora-i-dlugopisy-waterman-cat-262.aspx za korzystną cenę. Ktoś z Was może korzystał z nich?

Aleja32
05-04-2018, 11:35
Koleżanka bardzo polecała ten zestaw. Sama zamierzam niebawem kupić sobie do biura.

oliwia
19-04-2018, 09:19
Hej, ja chce sobie kupić do swojego biura jakiejś wysokiej jakości pióro. Czy ktoś z was może mi polecić jakiś sprawdzony produkt? Ostatnio znalazłem ładne pióro parker kulkowe urban premium ebony black http://www.pensite.com.pl/produkt.php?id=5166 czy ktoś z was korzystał z takiego produktu? Bardzo podoba mi się design tego pióra i chyba zdecyduje się na jego kupno.

Julitte4
25-04-2018, 15:48
Korzystałam z tego zestawu i bardzo mi się przydał. Jest również wytrzymały co ma swoje plusy.

Dafne34
26-04-2018, 08:52
Faktycznie bardzo fajny. Bądź co bądź chcąc mieć dostęp do szerokiego asortymentu produktów biurowych, na pewno warto odwiedzić sklep Biurwa.pl (https://biurwa.pl/artykuly-papiernicze-papier-biurowy-papier-kancelaryjny-papier-kancelaryjny-interdruk-a3-kratka-500-arkuszy-o_l_124_13230.html) . Znajdziemy w nim bowiem m.in.: artykuły piśmiennicze i papiernicze, drukarki, niszczarki i tak naprawdę wszystko to, co jest niezbędne w każdym biurze:).

Elone35
05-06-2018, 12:38
Ostatnio kupiłam zestaw tych piór mojej mamie i jest z nich bardzo zadowolona.

____

skup aut Wrocław (http://www.lider-auto.pl/)

mikolaj55
07-06-2018, 06:08
Prowadzę biznes razem z moim kuzynem i takie akcesoria biurowe kupuje w zaprzyjaźnionej hurtowni. Tam bardzo często dają mi rabaty.

________________________________
http://wez-pozyczke.pl

Ania2818
21-06-2018, 10:56
Dobre akcesoria biurowe zawsze się przydadzą.
_____________________
uniwersytetmedycznygdansk.edu.pl (http://uniwersytetmedycznygdansk.edu.pl/)

elabarbara
15-11-2018, 12:10
Ja ostatnio znowu długo szukałam sklepu z kalendarzami reklamowymi i do firmy. Chciałam kupic takie na biurko, książkowe i reklamowe. W końcu cos znalazłam w tym sklepie https://kalendarzefirmowe24.pl/ i zastanawiam się nad kalendarzami ściennymi 2019 rok bo są w promocji. Myślę że w każdym pomieszczeniu taki kalendarz mógłby wisieć.

iwonka
30-12-2018, 13:21
Kalendarze, pieczątki, torby reklamowe i różne opakowania z logo firmy możesz zamówić w drukarni. Widziałam, ze jedną z lepszych ofert na rynku ma ta drukarnia https://www.diamond-druk.pl/pieczatki-automatyczne Posiada własne biuro graficzne i cieszy się dużym zaufaniem klientów. Mozesz śmiało się tam zgłosić, na pewno ci pomoga.

Wera
18-01-2019, 00:06
Akurat jeżeli chodzi o wybór artykułów biurowych to polecam zapoznać się również z ofertą sklepu https://dobretonery.pl/ w którym znajdziesz szeroki wybór produktów do biura w tym również części wymiennych do drukarek. Dlatego jak jeszcze szukasz pewnego miejsca z dobrymi cenami, to tutaj moim zdaniem nie mają konkurencji też z tego względu że często przygotowują mnóstwo promocji

inka
25-01-2019, 21:46
najważniejsze są długopisy

witek350
06-03-2019, 09:20
Ze swojego doświadczenia mogę powiedzieć że odpowiednie meble biurowe warszawa (http://www.classic-meble.pl/) to podstawa w biurze - jeśli stanowisko pracy nie jest komfortowe, narzekanie na efektywność pracowników jest bezzasadne i niedorzeczne. Mamy 2019 rok i obowiązek każdej firmy to zapewnienie cywilizowanych i ergonomicznych warunków do pracy.

gabriela90
06-03-2019, 13:33
Jeżeli interesuje Was wyposażenie biura to koniecznie zajrzyjcie sobie na stronę https://www.biurfan.pl/wyposazenie-biura-cat-41. Jest to specjalistyczny sklep z artykułami biurowymi. Znajdziecie tam wszystko, co potrzebne do Waszej firmy.

Opolina
22-03-2019, 09:17
Z akcesoriów biurowych na pewno ważnym gadżetem są pieczątki firmowe. Ostatnio na stronie: https://stempleks.pl/blog/pieczatki/jak-zamowic-pieczatki-online-krotki-poradnik/ znalazłam poradnik dotyczący tego w jaki sposób można zamówić pieczątki online. Może i komuś z Was się to przyda :)

Buria
01-04-2019, 15:03
Nie należą do tanich lecz warto zapłacić za ich jakość.

ami_dudek
08-04-2019, 10:29
Jeśli chodzi o akcesoria biurowe to ja polecam biurowy sklep internetowy Biurwa. U nich znajdziecie różne artykuły biurowe, a także akcesoria szkolne, takie jak bloki techniczne: https://biurwa.pl/blok-techniczny-kreska-a3-240g-10-kartek-o_2470148.html. Warto do nich zajrzeć i się rozejrzeć.

karo
30-04-2019, 13:57
Tak naprawdę, to mnóstwo różnych akcesoriów jest potrzebnych w biurze. Jak się zaczyna zakupy to ciężko przestać. Może te poradniki Wam pomogą http://ergobiuro.eu/, trzeba kupić wszystko co potrzebne ale też nie przesadzić, w biurze musi być przestronnie, wtedy się lepiej myśli.

koko25
15-05-2019, 14:09
Każde biuro prędzej lub później będzie potrzebować niszczarek lub takich usług więc polecam się zapoznać z ofertą firmy https://niszczeniedokumentow.eu/ Mają duży wybór niszczarek oraz dodatkowo usługi niszczenia. Na pewno dobierzesz coś co będzie pasować tobie a cena usług nie jest wygórowana. Polecam odwiedzić ich stronę i dobrać najlepsze rozwiązanie.

femme.m
22-05-2019, 07:56
Ja zamawiałam akcesoria przez Internet.

majka34
18-06-2019, 15:21
Na pewno przydadzą Ci się w biurze jakiś kalendarz, notes dostosowany do Twoich potrzeb. Widziałam ciekawe propozycje na http://www.ateko.pl/ . Może wam też się spodobają takie propozycje. Na zamówienie możesz zamówić jaki tylko chcesz.

EmmiliaF
19-06-2019, 15:24
Na pewno warto będzie też zainwestować w odpowiednie urządzenia biurowe. Tu sklep internetowy https://www.import-maszyn.eu zapewni wam bardzo duży ich wybór. Znajdziecie tu w dobrej cenie niszczarki, liczarki, gilotyny elektryczne, a także takie urządzenia jak zgrzewarki foliowe i laminatory.

Nastka
07-07-2019, 19:51
Ostatnio kupiłam zestaw tych piór mojej mamie i jest z nich bardzo zadowolona.

____

skup aut Wrocław (http://www.lider-auto.pl/)


A gdzie? Chce kupić pióro na urodziny i nie wiem gdzie szukać. Interesuje mnie marka Parker, sklep https://www.parkersklep.com/ wydaje się być fajny. Kupował ktoś z Was u nich??

Patena
10-07-2019, 14:59
Biuro powinno być wyposażone komfortowo aby można było w nim wygodnie pracować. Jeśli w biurze panuje duży hałas to warto pomyśleć o budce akustycznej. Takie budki znajdziecie w ofercie firmy https://www.budkitelefoniczne.pl/o-budkach.html . Budki mają bardzo nowoczesny design dzięki czemu łatwo dopasować je do aranżacji przestrzeni biurowej.

karolinaW
13-07-2019, 15:24
Jeśli chodzi o zaopatrzenie to mogę skierować was do http://biurimex.pl/ z Leszna. Firma sprzedaje i wynajmuje urządzenia biurowe. Mają dobry wybór i dobre warunki wynajmu, my wynajmujemy od nich już jakiś czas i dobrze wszystko sie układa.

milekx9
15-07-2019, 13:55
Najbardziej przydatną rzeczą, jaką zakupiłem do mojego biura był biuwar https://www.planowaki.pl/k50,biuwar-terminarz-notes-na-biurko.html który jest świetnym rozwiązaniem dla osób takich jak ja, które potrzebują właśnie takich akcesoriów, które pomogą im w organizacji włąsnego stanowiska i pracy.

michaela29
19-07-2019, 08:54
Eleganckie piór czy długopis jest elementem biurowym na które często nie zwraca się uwagi. Niemniej, warto pomyśleć o tym i wybrać etui które będzie eleganckie i po prostu trafione! Zajrzyj na https://www.belveder.com.pl/sklep/etui-skorzane/na-dlugopisy-pioro/ i przekonaj się o tym!

alina83
09-08-2019, 00:00
Mega dobrze zaopatrzycie się w http://tik.com.pl/ Mają w ofercie m.in. teczki, obwoluty, clipboardy, segregatory, okładki na dokumenty, podkładki pod mysz czy blaty na biurko. Ceny w porządku no i szybko realizują zamówienie.

krokus13
03-09-2019, 08:51
Jeżeli chodzi o akcesoria biurowe to jest wiele ciekawych stron oraz poradników z których warto czerpać na ten temat wiedzę. Na przykła strona http://podstawkapodlaptopa.pl/k/tnhe,poradnik Znajdziesz tutaj bardzo dużo interesujących wpisów które warto będzie przestudiowac.

janeczka88
30-10-2019, 14:41
Moim zdaniem przyda Ci się na pewno drukarka do druku . Epson ma wiele ciekawych propozycji i moim zdaniem warto poszukać właśnie tej marki.

Wera
14-11-2019, 20:42
Akurat jeśli chodzi o wybór wyposażenia do biura to ze swojej strony polecam również zwrócić uwagę na ofertę http://www.sea.net.pl/segregatory.html gdzie znajdziecie m.in specjalne segregatory firmowe z pomocą których będziecie mogli zachować pełne bezpieczeństwo dokumentacji oraz wygodnie ją posegregować tak aby wszystko było jednak na swoim miejscu i nie generowało problemów przy poszukiwaniach.

MajaU
22-11-2019, 13:32
Oczywiście znajdziecie je na stronie https://dobretonery.pl/ Jest to sklep z wyposażeniem do biur, gdzie kupicie nawet zamienniki oryginalnych tuszy. Ja właśnie na takie produkty się decyduję przede wszystkim dlatego, że cena jest niższa, więc korzystanie z drukarki staje się wtedy dużo tańsze.

koko25
16-02-2020, 17:29
Z akcesoriów biurowych na pewno powinieneś zainteresować się urządzeniem jakim jest niszczarka dokumentów. Znajdziesz ją na stronie firmy https://niszczeniedokumentow.eu/ która oprócz tego może zająć się prowadzeniem działań utylizacyjnych w twojej firmie, niszcząc niepotrzebne dane z dysków twardych oraz innych nosników pamieci.

Niko93
17-02-2020, 12:22
Jeżeli ciekawi Cię właśnie ten wątek to miej na uwadze, iż znam stronę, gdzie powinnaś odczytać o wiele więcej bardzo wnoszących dużo do życia treści na niniejszy temat. Rekomenduję jak tylko znajdziesz czas ponieważ faktycznie warto według mnie - http://biuroweakcesoria.pl .

Viola94
26-02-2020, 12:54
Niedawno chciałam znaleźć dużo informacji na owy wątek w necie i znalazłam stronę - http://skorowidza4.pl , na której odszukałam to co chciałam znaleźć. Wyjątkowo sporo wartościowych informacji można wynieść z tej strony. Gorąco polecam.

Pexi
15-04-2020, 09:37
Ja od siebie jeszcze dorzucę, że w biurze warto mieć podkładki na biurko np https://biurwa.pl/podkladki-na-biurko Można coś sobie notować obok, a poza tym jak się kupi kilka podkładek, w różnych wzorach, to od razu pomieszczenie biurowe jest 'odświeżone', a nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam nowe gadżety w moim biurze :)

rosie03
27-05-2020, 12:50
Jednym z ważniejszych akcesoriów są pieczątki, o których nie powinniśmy zapomnieć. Każda działalność gospodarcza może, ale nie musi posługiwać się pieczątką firmową.


__________________________
pieczątka lekarska (https://arekskuza.pl/otwieranie-gabinetu-lekarskiego-wymogi-formalnosci-pieczatki-wzory-pieczatek-lekarskich/)

DariaM11
29-05-2020, 22:04
Akurat jeśli chodzi o wybór dobrej jakości wyposażenia do biura to na pewno warto wcześniej zrobić listę i poczytać o najlepszych rozwiązaniach, które jednak zapewnią wydajność i wygodę użytkowania. Ja ostatnio szukając kalkulatorów biurowych znalazłam świetny artykuł https://www.pasazbiurowy.pl/blog/urzadzenia-biurowe/jaki-kalkulator-biurowy/ który potrafi znacząco ułatwić taki zakup i na pewno wskaże Wam jakie rozwiązanie będzie lepsze!

koteczka1
28-06-2020, 11:02
Praca za biurkiem bywa często monotonna, a nasz mózg szuka bodźców. Nieporządek, który panuje na biurko może skutecznie nas rozproszyć i sprawić, że będziemy pracować zupełnie inaczej i mniej efektywnie. Prostym i skutecznym rozwiązaniem jest organizer na biurko (https://papierowo.pl/przyborniki_na_biurko), który uporządkuje wszystko i da Ci przestrzeń do pracy.

sezamie-sezamie
29-06-2020, 12:12
Super ważna w biurze jest też drukarka, nie ma co ukrywać ;) Tylko że dobra drukarka wiąze się ze sporym kosztem zarówno przy zakupie, jak i później przy eksploatacji. Dlatego też warto jest spojrzeć na wynajem drukarek https://ale.pl/content/59-dzierzawa-i-wynajem-drukarek ostatnio chyba coraz popularniejszy. Co myślicie? Bo dla mnie to bardzo fajna opcja, bardzo opłacalna finansowo

Lara72
03-07-2020, 08:40
Skoro ciekawi Cię właśnie ów problem to miej na uwadze, że znam stronę, gdzie powinnaś dowiedzieć się o wiele więcej wyjątkowo dobrych treści na owy temat. Rekomenduję jak tylko znajdziesz czas dlatego, że rzeczywiście warto według mojej oceny - http://tonerydodrukarkihp.pl .

XXXdama
08-07-2020, 12:24
Ja jakiś czas temu zdecydowałam się na używanie w swojej firmie tylko ekologicznych papierów do drukowania. Zamawiamy je przeważnie w sklepie https://www.eko-papier.com/store mają bardzo dobre ceny i jakość.

Majka33
09-07-2020, 13:37
Pewnie, że tak. Akurat teraz jest o tyle prościej, że jesteście w stanie realnie skorzystać na radach przedstawionych w poradniku https://www.kingled.pl/biuro.html Jeśli nie macie pewności co do konkretnego rodzaju oświetlenia, które będziecie wybierali, to powinno być to dla Was sporym wsparciem.

mavis.kutch
23-07-2020, 11:51
W biurze bardzo przydatne są pieczątki https://pieczatki-online.eu/cennik, najczęściej firmy stawiają na stemple imienne, które wykorzystywane są wszędzie, gdzie potrzebne jest podpisywanie dokumentów imieniem i nazwiskiem. Na takie pieczątki często wybierane są wygodne i kompaktowe automaty samotuszujące, zamknięte w plastikowych obudowach.

Nanka
29-07-2020, 13:52
Ja korzystam z wynajmu drukarek i muszę powiedziec, że jest to świetna sprawa :) dużo można zaoszczędzić, po co płacić za drukarke, toner itd jak można zapłacić dużo taniej po prostu za sam druk - wynajem drukarki. Poczytajcie więcej tu: https://ale.pl/content/59-dzierzawa-i-wynajem-drukarek

roksana9202
29-08-2020, 06:38
Akcesoria biurowe to bardzo ważna rzecz i korzystam z nich, jeśli tylko mam okazję. Koniecznie wejdźcie sobie na stronę https://www.pewnybiznes.info/akcesoria-biurowe-powinny/ jeśli potrzebujecie jakiś akcesoriów biurowych. Powinniście skorzystać sobie z takich opcji i przede wszystkim cennych informacji.

Paulisss
29-08-2020, 19:22
Witam,jakie meble waszym zdaniem powinny zlaezc sie w biurze? Mysle o kąciku kuchennym https://www.sonik.elblag.pl/kuchnie uwazam,ze jest to niezbędna sprawa.

koteczka1
01-09-2020, 15:37
Biuro to miejsce, w którym powinieneś czuć się dobrze. Jeśli tak jest, ale wciąż czegoś Ci w nim brakuje, poczytaj na stronie http://papierowo.pl/blog/styl-industrialny-w-biurze-zasady o aranżacjach typowo industrialnych, które pozwolą osiągnąć pewnego rodzaju zachowawczość przy nie odstępowaniu od swoistej elegancji.

ami_dudek
03-09-2020, 09:32
Ja polecam zajrzeć na stronę sklepu internetowego Ofisfera. Znajdziecie tam wszystko, co potrzebne do wyposażenia biura. Oprócz tego mają w ofercie także duży wybór artykułów szkolnych: https://www.ofisfera.pl/kategoria?kid=799. Warto się u nich rozejrzeć.

kojun
01-10-2020, 12:41
my jeszcze kupilismy całkiem niedawno eko papier do drukarki w sklepie online https://www.eko-papier.com super cena i do tego papier który jest eko

KarolaaW
10-11-2020, 09:56
Jeżeli artykuły i akcesoria do biura, to tutaj na pewno mogę polecić Wam e-sklep https://www.pasazbiurowy.pl/ z którego korzystamy sami już od dłuższego czasu w zakresie zakupów materiałów do biura. Mają szeroki wybór, dobre ceny i też miłą oraz kompetentna obsługę na pomoc której zawsze w razie pytań można liczyć. Myślę, że będą w stanie sprostać także twoim zadaniom!

kiki998
16-11-2020, 08:43
Teraz w internecie można znaleźć wiele ciekawych miejsc, które oferują dobre jakościowo akcesoria biurowe. Gdybyście szukali porządnych kalendarzy to te z Ateko są ciekawe https://www.ateko.pl/. Producent z wieloletnim doświadczeniem w branży, indywidualne podejście do klienta, niewygórowane ceny. Na stronie znajduje się katalog z propozycjami kalendarzy na 2021 rok :)

Krzychu1977
16-11-2020, 10:45
Na pewno w biurze przydadzą się pinezki flagi (https://wszystkodobiura.pl/produkt/pinezki-flagi-do-tablic-korkowych-100-szt,13226.html). W każdym biurze znajduje się tablica korkowa, więc takie pinezki są naprawdę potrzebne. Oczywiście jest to jeden z wielu akcesoriów które powinny znaleźć się w biurze.

malone
16-11-2020, 13:26
A powiem ci że nie w każdym, bo my korkowych tablic nie używamy, tylko magnetycznych. Także takie magnesy są nam bardziej potrzebne. A poza tym w sklepie https://fairbee.pl/ zamawiam inne artykuły biurowe do codziennego użytku.

Karola12
18-11-2020, 12:26
Jeśli chodzi o akcesoria biurowe, to u nas w firmie najlepiej schodzą koperty bąbelkowe https://opaksystem.pl/pl/c/Koperty/134, które są niezawodne w przesyłaniu ważnej dokumentacji. Solidne i bezpieczne. Spełniają bardzo dobrze swoją rolę.

Kostka
27-11-2020, 09:47
Praca w biurze najczęściej wymaga także zaopatrzenia się w całą masę akcesoriów, które mają za zadanie ułatwić pracę. Można przy tym spotkać całą masę różnych dodatków do biurek: http://korposfera.pl/jakie-akcesoria-do-biurek-dobrac-aby-ulatwic-sobie-prace-przy-biurku/, więc warto się z tym bliżej zapoznać. Podnóżki, podstawki, przystawki czy dostawki to kilka takich przykładów.

DariaM11
22-12-2020, 14:42
W mojej ocenie jeżeli chodzi o artykuły biurowe, zamienniki do drukarki itd. to polecam odwiedzić https://dobretonery.pl/ w którym zdecydowanie ich nie brakuje. Ceny są przystępne, dostępne oryginały i zamienniki, a do tego obsługa która dzieli się swoją wiedzą oraz doświadczeniem.

gabriela90
23-12-2020, 10:23
Na pewno trzeba też pamiętać o różnych pieczątkach dla firmy. Bardzo wygodnym rozwiązaniem w dobie pandemii są pieczątki online. Takie pieczątki zamówicie w tym miejscu (https://www.copyshop.krakow.pl/oferta/pieczatki/).

karolcia89
23-12-2020, 12:08
a co powiecie o eko papier? Czy ktoś kupował taki produkt na sklepie ? Ja własnie miałam okazję https://www.eko-papier.com i jestem bardzo zaodowolona.

Grzybek
25-01-2021, 09:17
A czy macie w swoim biurze lub firmie tablicę magnetyczną? Można na niej swobodnie zapisywać notatki i informacje, a także zawieszać zdjęcia czy różne dokumenty. Do takiej tablicy z pewnością przydadzą się odpowiednie akcesoria, zajrzyjcie tutaj https://tablice-magnetyczne.com/akcesoria-do-tablic, gdzie możecie kupić wszystkie potrzebne przybory właśnie do tablic magnetycznych :)

szalona
26-01-2021, 06:54
Do pracy biurowej bedzie potrzebny dobry komputer. Zobaczcie tu https://dell-laptopy.pl/dell-precision-3240-odpowiedni-dla-pracy-biurowej/ Tu macie opisane zalety stacji roboczej Dell Precision 3240. Które specjalizują się w obsłudze zaawansowanych programów. Co ważne zapewniają bezpieczeństwo przechowywania danych, są wyposażone układ szyfrowania TPM.

borbo
27-01-2021, 14:00
Ja jeszcze eko papier do mojej drukarki niedawno kupowałam, bo był w dobrej cenie i jakościowo też całkiem spoko . Eko papiero kupiłam na sklepie https://www.eko-papier.com

shermiston
27-01-2021, 17:17
Torby reklamowe, gadżety reklamowe w różnej postaci to najlepszy wybór według mnie.

Aniela_
08-02-2021, 10:42
W biurze super sprawdzi się moim zdaniem tablica magnetyczna, co powiecie na https://tablice-magnetyczne.com/? :) Mają tam duży wybór różnych tablic, na pewno znajdziecie cos dla siebie w zależności od rozmiaru i wariantu.

witolek
09-02-2021, 22:03
Ja swego czasu budowałem w swoim biurze sale konferencyjną, bo to jednak dobrze wygląda, jak zapraszam klienta i mam do tego dedykowane pomieszczenie. Na stronie https://dominova.com.pl/stelaze-do-biurek dorwałem fajne, solidnie wykonane stelaże do biurek, aby jednak to pomieszczenie w pełni jak najdłużej mi posłużyło.

borbo
12-02-2021, 10:41
a macie ogarnięte też bezpieczeństwo waszej firmie? Warto wiedzieć jakie są obowiązki abi (https://itwiz.pl/administrator-bezpieczenstwa-informacji-kim-jest-robi/) i na pewno zainwestujecie w konkretne produkty.

kinka
15-02-2021, 21:12
Wiele jest miejsc, w którym można się zaopatrzyć. Warto jednak wybierać sklepy online, bo dzięki temu zapewnicie sobie bezpieczeństwo. Właśnie dlatego ten sklep https://biurwa.pl/zszywacze jest dobrym rozwiązaniem. Mają tam w ofercie szeroki asortyment. Nie tylko znajdziecie tam artykuły biurowe, ale również niezbędne akcesoria, które mogą się przydać.

malkontentis
16-02-2021, 18:45
Jeżeli chcesz urządzić sobie biuro we własnym domu, to nie możesz zapomnieć o najważniejszej rzeczy, mianowicie o komputerze. Mogę Ci zaproponować sprawdzenie sobie komputera pod tym linkiem: https://itnes.pl/laptopy-microsoft-surface-pro-7-plus/laptop-microsoft-surface-pro-7-1s3-00003-i5-1135g7-12-3-2736x1824-pixelsense-mt-ram-8gb-256gb-lte-platynowy-win-10-pro-2dtd.html Wydaje się być porządnie wykonany, a dysk SDD jest jego niezaprzeczalną zaletą, ponieważ jest bezkonkurencyjny na rynku, pod względem wydajności i szybkości działania.

dywka
24-02-2021, 20:17
W sumie to jestem zaskoczona, ze nikt z was nie wspomniał jeszcze o pieczątkach. Nie korzystacie z takich gadżetów? Powiem wam, że ostatnio złożyłam większe zamówienie na pieczatki warszawa i jestem z nich bardzo zadowolona.

kastanio
11-08-2021, 10:57
Widzialem, że kilka osób pytało o firmy zajmujące się produkcją pieczątek to polecam zerknąć na ofertę http://grawerowanie-laserowe.net/home/pieczatki_pabianice/ my korzystaliśmy właśnie z ich usług i jesteśmy zadowoleni. Pieczątki są solidnie wykonane i nawet dużo nie trzeba było płacić.

gabriela90
11-08-2021, 11:20
Meble to nie wszystko. Przy okazji warto też wiedzieć, gdzie zrobić zakupy dla naszego biurowego biznesu. Takie akcesoria znajdziecie w ofercie biurowego sklepu internetowego Biurwa: https://biurwa.pl/tablice-magnetyczne-i-suchoscieralne . Można u nich zamówić też artykuły szkolne.

Katarzyna
16-08-2021, 16:13
W każdym biurze niezbędne są wizytówki. Jest to najprostszy i najbardziej klasyczny sposób na przekazanie danych firmy potencjalnemu klientowi. Polecam drukarnie w Tychach (https://adatto.com.pl/lokalizacje/drukarnia-tychy), realizują projekty dopracowane w każdym szczególe, dlatego te wizytówki są też genialnym sposobem na reklamę.

Ona_90
22-08-2021, 21:40
Akcesoriów biurowych jest całe mnóstwo i mnóstwo firm, które je produkują i dystrybuują. Dla mnie jednak najważniejsze są i teraz możecie się śmiać...kalendarze trójdzielne. Jestem do nich tak przyzwyczajona, że muszę mieć przynajmniej jeden w biurze i jeden w domu. Przez ich rozkład mam jasny pogląd na obecny miesiąc, ale też i przyszły, dużo w nim notuje. Zamawiamy je zawsze z jednej i tej samej firmy https://ateko.pl/kategoria/kalendarze/kalendarze-trojdzielne/ i zawsze są idealne.

admma
05-09-2021, 20:28
Notes to podstawowe wyposażenie każdego biura - zawsze warto jest mieć coś do pisania pod ręką. Postanowiłem zainwestować w swojej firmie w notesy ze strony https://www.lediberg.com.pl/kolekcje/samoa - są naprawdę pięknie wykonane oraz posiadają wygodną zakładkę.

pawel332676767
13-09-2021, 13:38
Moim zdaniem na pewno powinno się skorzystać z bardzo dobrej oferty długopisy papierowe (https://dlugopisy24.pl/dlugopisy-ekologiczne/dlugopis-papierowy-eko-19574/) .Sam skorzystałem i jestem z tego powodu bardzo zadowolony.

Paulisss
13-09-2021, 23:50
tutaj możecie znaleźć firmę która wykona dla was gadżety reklamowe dla waszej firmy https://www.opengift.pl/notesy-reklamowe/ myślę że będziecie zadowoleni

Boguta Lepa
01-10-2021, 21:37
Jeśli chodzi o sprzęt do biura to ja korzystam z bardzo dobrych ups firmy armac, według mnie jedne z lepszych dostepnych na rynku

DorTru87
07-10-2021, 12:52
Mam nietypowe pytanie - wiecie, jaka drukarnia wykonuje tabliczki brajlowskie (https://dotknijdruk.pl/)? Potrzebuję takich tablic u siebie w biurze. Do kogo się zgłosić?

pawciak
27-10-2021, 17:22
Ja polecam te skoroszyty na dokumenty - https://www.durashop.pl/skoroszyty-2, bardzo dobrze się sprawdzają, są dobrej jakości :)

kinka
29-10-2021, 08:21
Warto na pewno zerknąć sobie tutaj https://biurwa.pl/przyborniki-na-biurko na różnego rodzaju przyborniki na biurko. Niewątpliwie jest tam ciekawa i praktyczna oferta. Oczywiście można w tym miejscu zrobić kompleksowe zakupy online. Rozejrzyjcie się tam na spokojnie. Uważam, że warto.

dariawaria
30-10-2021, 13:52
moim zdaniem aktualnie na rynku jest dużo produktów, które pozwolą na stworzenia wygodnych stanowisk dla pracowników, na przykład ergonomiczne podpórki pod plecy (https://fellowes.pl/produkty/podporki-ergonomiczne-na-krzeslo-324s0d2-index.html)

astraso
15-12-2021, 13:18
Ostatnio sporo szukałem w Internecie informacji na ten temat, i udało się rozwiać wątpliwości. Już nie musisz błądzić i tracić czas na szukanie odpowiedzi na twoje pytania, bo zrobiłem to za Ciebie! Wystarczy że wejdziesz w tę stronę www a dowiesz się więcej ... https://bingraf.pl/

veronea
27-12-2021, 19:05
Kompletując sprzet do biura musieliśmy zamówić dodatkowo niszczarki Poznań (https://arcan.pl/). Wynika to z faktu, że w ogóle umknęła nam ta kwestia. Wbrew pozorom, brak niszczarki w biurze może być nie lada problemem, zwłaszcza w sytuacji, gdy drukuje się dużo dokumentów i część trzeba utylizować.

heaney.katlyn
07-01-2022, 16:30
Są specjalistyczne sklepy, czy hurtownie z artykułami biurowymi :) Warto sprawdzić ich oferty.

Paulisss
07-01-2022, 22:35
Witam,urzadzam biuro domowe i zalezy mi na doborze odpowiednich mebli. Chcę zapewnić sobie miejsce do pracy,ale takze miejsce do spotkań. Co sądzicie o tym https://domyou.pl/3-meble ? Z chęcią zapoznam się z waszymi opiniami,bede wdzieczna.

Ona_90
18-01-2022, 14:04
Może się to wydawać śmieszne, ale dla mnie (i myślę, że dla moich pracowników też) niezwykle ważnym akcesorium biurowym niezmiennie jest kalendarz. Nie może być to jednak kalendarz byle jaki. Najlepsze są kalendarze trójdzielne, bo dzięki takiemu zaglądaniu w poprzednie i następne miesiące jednocześnie możemy wiele zaplanować. Ja od siebie mogę polecić firmę Ateko https://ateko.pl/kategorie/kalendarze/kalendarze-trojdzielne/ jako najlepszego producenta kalendarzy, również tych zaprojektowanych przez nas samodzielnie.

mmitchell
18-02-2022, 11:23
Kupując gilotynę do papieru, należy mieć na uwadze kilka istotnych aspektów, między innymi: gdzie będzie używana, jak często, na jakim formacie papieru oraz parametry samego sprzętu. Czynników jest wiele, ale znacznie ułatwia to wybór odpowiedniego urządzenia, tak aby nie przepłacić, a jakość była możliwie wysoka.


____________________________
Wybieramy gilotynę do zastosowania domowego (https://www.faktykaliskie.pl/wiadomosci/ciekawostki/wybieramy-gilotyne-do-zastosowania-domowego-na-co-warto-zwrocic-uwage-przy-jej-zakupie,1671.html)

figa
18-02-2022, 12:29
W każdej firmie przydadzą się na pewno porządne i wielofunkcyjne urządzenia takie jak kserokopiarki czy drukarki. Warto pomyśleć o ich dzierżawie czy wynajmie. jeśli szukacie ciekawej oferty to myślę, ze spodoba Wam się ta od http://tmb.net.pl/. Wysoka jakość obsługi, indywidualne podejście do klienta, korzystne ceny. Oferują też pomoc w zakresie serwisowania urządzeń.

iza100
26-05-2022, 21:47
Ze swojej strony dodam jeszcze informacje o firmie https://roslinydlabiura.pl/uslugi/sztuczne-rosliny/ bo pewnie nie każdy z was jeszcze o niej słyszał. Zapewniają żywe jak i sztuczne rośliny do biura. Ich wiązanki i dekoracje to mistworztwo świata.

boguska
10-06-2022, 22:34
Myślę, że w biurze świetnie sprawdzą się kalendarze trójdzielne takie jak tutaj https://ateko.pl/kategorie/kalendarze/kalendarze-trojdzielne/ Świetnie się sprawdzają gdy coś trzeba na szybko zapisać lub po prostu zerknąć na datę i ustalić jakieś spotkanie itd. Ja mam kilka kalendarzy i z każdego z nich korzystam :)

Tyśka
30-06-2022, 07:27
Ja uważam, że meble biurowe to raczej na samym początku trzeba już kupić. Jeśli nie wiesz gdzie to ja zdecydowanie odsyłam do http://jardwaw.pl/ cenowo jak i jakościowo wypadają świetnie.

Boguta Lepa
02-07-2022, 04:49
Jesli chodzi o akcesoria do biura to polecam ups armac, sam korzystam z 2 w firmie i jestem bardzo zadowolony.

ami_dudek
04-07-2022, 14:44
Warto do firmy kupować sprzęt poleasingowy. Uważam, że zakup takiego sprzętu to bardzo duża oszczędność. Polecam na przykład rzucić okiem na monitory: https://at-outlet.pl/monitory . Moim zdaniem będzie to świetny zakup.

genoveva48
05-07-2022, 13:23
Zastanawiam się nad porządnymi długopisami.

Wiewiórka
11-07-2022, 18:53
Jeśli chodzi o akcesoria biurowe na pewno będziesz potrzebować niszczarek a te zakupisz tutaj https://niszczeniedokumentow.eu/niszczarki-do-dokumentow/ Tej firmie możesz też zlecić profesjonalne niszczenie dokumentacji i utylizacji a wszystko zgodnie z przepisami o ochronie danych. Jednym słowem dzięki nim w firmie będzie ład jeśli chodzi o papiery.

Boguta Lepa
01-08-2022, 17:57
Jesli szukacie rzeczy do biura to naprawde warto zainwestowac w ups, sam polecam ups armac, mega dobra cena i jakosc

qwilderman
17-08-2022, 12:54
Przy projektowaniu biura nie zapomnijcie o ladzie recepcyjnej tj. https://www.efekt-style.pl/meble-biurowe/shop/10---Lady-recepcyjne.html. Recepcja to nie tylko miejsce pracy. Powinna znaleźć się w jej ramach również przestrzeń dla klientów, potencjalnych pracowników oraz innych osób, które nie przebywają w firmie na stałe, ale pojawiają się tam tylko sporadycznie. Ważne, by również im stworzyć komfortowe warunki.

DariaM11
24-09-2022, 12:00
Będąc na etapie poszukiwań przede wszystkim profesjonalnej pomocy i dobrej jakości w zakresie wyposażenia biurowego to możecie zapoznać się z ofertą Pasaż Biurowy https://www.pasazbiurowy.pl/Artykuly-pismienne-1265-k w którym będziecie mogli znaleźć wszystko co potrzebne w tym również urządzenia biurowe i drobne akcesoria. Pomocna obsługa, łatwo zestawić większe zamówienia i brak problemów jeśli chodzi o podejście obsługi także do większych zamówień.

kinka
29-09-2022, 22:06
Bardzo ważna jest jakość. Należy bowiem zawsze wybierać rozwiązania, które nie tylko będą praktyczne, ale również funkcjonalne. Większość materiałów biurowych się zużywa, więc należy zamawiać ja na bieżąco. Właśnie dlatego zakupy online, to super sprawa. Tutaj https://m.biurwa.pl/category/333534 sobie na spokojnie zerknijcie. Być może coś wam wpadnie w oko. Propozycji jest sporo.

Boguta Lepa
02-10-2022, 15:44
Polecam UPS armac do biura, sam korzystam i naprawdę warto

Boguta Lepa
02-10-2022, 15:57
Naprawde polecam ups armac, sam z niego korzystam i jest naprawde dobry

dywka
31-10-2022, 17:29
Wszystko co ważne mam już kupione do swojego biura. Obecnie rozglądam się dekoracjami. Zależy mi na tym, aby wygląd biura był nowoczesne a właściwe ponadczasowy. Rozważam ogrody wertykalne od https://roslinydlabiura.pl/uslugi/ogrody-wertykalne/ - co o tym sądzicie?

Michel
14-11-2022, 11:01
Sprawdźcie ofertę https://ebiuromarket.com/
Mają spory wybór artykułów biurowych, szybką dostawę oraz atrakcyjne ceny

Paulisss
14-11-2022, 16:15
Ja mogę Wam polecić świetne krzesła biurowe. W tym sklepie znajdziecie ich mnóstwo w różnych stylach, wymiarach i modelach co daje wam możliwość dostosowania rodzaju krzesła do własnych, indywidualnych potrzeb. Zajrzyjcie tu koniecznie https://kupkrzeslo.pl/krzesla-biurowe/cechy/wysokie i wybierzcie coś dla siebie

Kipsta
28-11-2022, 12:40
Szybko rozwijający się rynek e-commerce całkowicie odmienił podejście do zakupów, ponieważ coraz więcej osób nawet nie myśli o tym, aby odwiedzić tradycyjne sklepy z ubraniami, obuwiem lub elektroniką, tylko od razu zamawia potrzebne rzeczy przez internet. Dotyczy to również akcesoriów szkolnych i biurowych tj. https://leclerc-online.pl/artykuly-szkolne-i-biurowe

Anka21
29-11-2022, 09:52
Kluczem w tym przypadku może być na pewno znalezienie takich artykułów, które wspomogą jakość Waszej pracy. Jesli chodzi o konkretne zakupy, to warto przejrzeć sobie różne oferty. Na stronie https://kapitanbiuro.pl widziałam sporo ciekawych propozycji. A w jaki sposób Wy zaopatrujecie się w takie artykuły?

Boguta Lepa
01-12-2022, 14:30
Jesli szukacie czegos do biura moge szczerze polecic ups armac, sam z niego korzystam i sprawdza sie naprawde swietnie.

Leona Kanc
01-12-2022, 14:30
Jesli szukacie czegos do biura to polecam ups armac, swietna jakosc i dobra cena.

witolek
02-12-2022, 16:39
W biurze to w zasadzie powinny znaleźć się takie podstawowe sprzęty, żeby jedocześnie było można się swobodnie poruszać ale i by praca sprawnie przebiegała. Na pewno drukarka jest niezbędna, nawet może i dwie https://tonatuszu.pl/kategoria-produktu/ogolna/drukarki/laserowe-mono/ w końcu cenowo można dość atrakcyjnie je dostać.

jenet
05-12-2022, 20:55
Do biura na pewno warto postawić również na dobry sprzęt. Osobiście jestem zdania, że w pracy powinno stawiać się na komputery z dobrymi parametrami, z racji, że zdecydowanie ułatwi to pracę. Jeśli zastanawiacie się jaką katerę graficzną wybrać tutaj https://www.gram.pl/artykul/karta-graficzna-po-koparce-czy-warto-kupic znajdziecie ciekawy artykuł, który może okazać się pomocny.

kobietka_10
06-12-2022, 00:04
Z pewnością głośniki https://tonatuszu.pl/kategoria-produktu/ogolna/akcesoria/glosniki/ są jednym z takich akcesoriów biurowych których nie powinno zabraknąć. A, że mają dobre ceny i wiele różnych modeli to tylko lepiej o nich samych świadczy.

koteczka1
08-12-2022, 10:47
Na pewno opakowania tekturowe Cieszyn, w każdym biurze, to niemal podstawa. Zachęcam zatem do zapoznania się z propozycją od firmy https://karton-pak.pl/rodzaje-opakowan/opakowania-tekturowe/ gdzie trafisz na naprawdę świetne propozycje! Znajdziesz tam wiele dobranych do potrzeb pakowania biurowych produktów, które w znacznym stopniu będą uzupełniać Twoje braki w produktach.

Leona Kanc
31-12-2022, 13:02
Jesli szukacie dobrego akcesoria do biura moge polecic ups armac, sam z niego korzystam i naprawde polecam

Majka33
17-01-2023, 15:50
Moim zdaniem warto przede wszystkim przeanalizować, co realnie moglibyście zdziałać w ramach usprawnienia własnej pracy. W artykule https://bedzinski24.pl/20221223526343/zaplanuj-nowy-rok-z-planerem-2023 czytałam o wykorzystaniu planerów na 2023 rok. Myślicie, że tego typu narzędzia mogą sprawdzić się odpowiednio w ramach poprawy jakości pracy?

Boguta Lepa
02-02-2023, 02:18
Ja ostatnio do biura kupiłem UPS armac i naprawdę polecam, bardzo dobrze się sprawdza

ilonagartka
09-02-2023, 11:04
W temacie akcesoriów i artykułów biurowych ja mogę od siebie polecić bardzo przydatną rzecz - przekładki do segregatora (np. takie https://m.biurwa.pl/category/313834) Są one szczególnie przydatne w sytuacji, gdy segregator jest używany do przechowywania różnych dokumentów, notatek lub informacji, takich jak np. kontakty, rachunki, instrukcje, itp.

Boguta Lepa
28-02-2023, 19:58
Do biura polecam UPS armac, świetny UPS w dobrej cenie

Boguta Lepa
01-03-2023, 19:08
Ja ostatnio do biura kupiłam sobie ups armac i szczerze polecam, ups sprawdza się fenomenalnie

kinka
30-03-2023, 18:29
Jeśli chodzi o akcesoria biurowe, to myślę, że warto sobie na spokojnie zerknąć tutaj https://azun.pl/wyroby_z_plastiku/akcesoria-biurowe-producent . Macie tam namiar na producenta, który oferuje wiele ciekawych i praktycznych propozycji. Przede wszystkim ważne jest to, aby stawiać na jakość, szczególnie jeśli chcemy je sprzedawać pod własną marką. Na stronie jest komplet informacji.

Marika27
02-04-2023, 12:25
Niezbędnym elementem każdego biura są wizytówki w wizytowniku na biurku :) Ja swoje wizytówki drukuje od kilku miesięcy w MS Design (http://www.msdsgn.pl/oferta/identyfikacja-wizualna)

Boguta Lepa
03-04-2023, 07:30
Polecam ups armac, sam z niego korzystam i sprawdza sie naprawde dobrze.

Leona Kanc
03-04-2023, 08:07
Dobrym akcesoriem jest ups armac, sam z niego korzystam w biurze i sprawdza się naprawdę dobrze

koko25
18-04-2023, 09:26
Jeżeli chodzi o akcesoria biurowe to na pewno przydadzą się notesy i kalendarze zwłaszcza z oferty tej firmy https://www.lediberg.com.pl/kalendarze-1/funkcjonalnosc/dzienne Specjalizują się w tej branży i mają piękne ekologiczne produkty. Na pewno nie zawiodą twoich oczekiwań i nadadzą biuru szyku.

Inguska
24-04-2023, 22:09
Do biura przydadzą się i dobrej jakości listwy antyprzepięciowe, polecam marke Lanberdg

aleks454
27-04-2023, 08:52
Jeżeli szukacie sprawdzonego producenta wyposażenie biurowego, to polecam Wam sprawdzić ofertę firmy ABES, gdzie znajdziecie m.in. szafy ubraniowe metalowe (https://szafymetalowe.pl/87-szafki-ubraniowe-bhp) w atrakcyjnej cenie. Sam niejednokrotnie korzystałem z oferty tego sklepu i nigdy nie było problemów.

Bty4gyr
04-05-2023, 14:19
jakie polecacie szczególnie dla dzieci?

paulinabiedrowska
11-05-2023, 11:02
Czasami lepszą opcją jest praca z domu i biuro wirtualne https://www.msn.com/pl-pl/styl-zycia/lifestyle-wiadomosci/wirtualne-biuro-jak-to-dzia%C5%82a/ar-AAVTkcL Poczytajcie o tym :) wtedy nie trzeba się martwić*o akcesoria biurowe i wyposażenie biura

ada_90
17-05-2023, 18:11
Skórzane torebki czy plecaki https://www.polskapraca.info/kierowac-wysokiej-skorzanej/ są dzisiaj modne i często kupimy je w sieci. Warto tylko spoglądać do internetowych sklepów.

ejdyska
30-05-2023, 11:06
Na wyposażeniu takiego biura nie może też zabraknąć podstawowych akcesoriów, przydadzą się też nowoczesne gadżety (https://capira.pl/product-category/paper-goods/), które mogą być nie tylko funkcjonalne ale i stanowić fantastyczną reklamę dla firmy. Tu fajną ofertę na takie produkty znajdziecie w ofercie marki Capira.

mczay
31-05-2023, 14:22
Co powiesz na takie akcesoria, jak pieczątki firmowe? W moim mniemaniu takie pieczątki powinna posiadać każda szanująca się firma. Pieczątki można zamówić np. w tym sklepie online https://taniestemplowanie.pl/produkty/pieczatki/ . Znajdziecie u nich pieczątki imienne, czy pieczątki kieszonkowe.

Gourmet
31-05-2023, 15:18
Czy wiecie może, jak dokładnie działają wirtualne biura? No i przede wszystkim, gdzie znaleźć tanie wirtualne biura? Udało mi się dziś przeczytać artykuł na ten temat https://www.arte24.pl/spoleczenstwo/praca/jak-znalezc-tanie-biuro-wirtualne/. To ciekawy temat, może warto by było wymieniać się uwagami na ten temat?

Leona Kanc
03-06-2023, 01:28
Jeslli chodzi o akcesoria do biura to moge polecic ups armac, sam mam 2 w firmie i jestem z nich bardzo zadowolony