Klub

Klub (http://www.klub.kobiety.net.pl/index.php)
-   Edukacja (http://www.klub.kobiety.net.plhttp://www.klub.kobiety.net.pl/f-edukacja-12.html)
-   -   Czy na gadżetach reklamowych da się jeszcze zrobić kasę? (http://www.klub.kobiety.net.plhttp://www.klub.kobiety.net.pl/edukacja/t-czy-na-gadetach-reklamowych-da-si-jeszcze-zrobi-kasn-3258-print.html/)

Fantazja30 18-05-2016 09:36

Czy na gadżetach reklamowych da się jeszcze zrobić kasę?
 
Czy na gadżetach reklamowych da się jeszcze zrobić kasę?
tzn zarobić?
I na jakich?

dzonka 19-05-2016 09:49

Patrząc na to w jakim tempie rozwija się rynek reklamy i samych firm,
to zawsze będą potrzebowały reklamowych gadżetów, więc pewnie tak.
Sztuka tylko robić takie, które długo będą popularne, bo np dlugopisy reklamowe już nie mają takiej mocy jak kiedyś, a pendrive z nadrukiem jak z http://www.polastudio.pl/oferta/gadz...mieci-usb.html już bardziej - bo postęp technologiczny.
Tak to przynajmniej postrzegam.

Lady.N 18-10-2021 11:07

Na gadżety to raczej wydaje się kasę, wazne żeby te wydatki przynosiły efekty :)

maria15 18-10-2021 15:23

Hej! Koniecznie sprawdź ten produkt: https://www.opako.com.pl/koperty-c4-...m-50szt-id-363
Sklep posiada wieloletnie doświadczenie w branży i oferuje konkurencyjne ceny. Polecam!
Sama często tam kupuje i jestem bardzo zadowolona więc polecenie z pierwszej ręki!

gajuszka 19-10-2021 19:36

Ja zauważylam, że klienci bardzo lubią gadżety reklamowe. U was też tak jest? My coraz częściej inwestujemy w Polary z haftem loga i koszulki od GQB. Nosza je nasi pracownicy, ale rozdajemy je też naszym klientom. Jakość odzieży od GQB jest bardzo wysoka a ceny przystępne.

kastanio 09-11-2021 13:40

Wiesz co sprawdzając takie strony jak https://www.bewu.pl/ można śmiało stwierdzić, że zna się, a jak? Na to jest kilka sposobów przede wszystkim dobra analiza i znajomość aktualnych potrzeb rynkowych. To główny klucz do sukcesu.


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 23:00.

Powered by: vBulletin Version 3.5.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.