kobiety.net.pl   
Strona główna   Dom   Kariera   Rodzina   Styl   Zdrowie   Związki   Życie   Klub  


Wróć   Klub > ŻYCIE > Ogólny
Nazwa użytkownika
Hasło
Zarejestruj się FAQ Blogi Galerie Użytkownicy Kalendarz Szukaj Dzisiejsze Posty Oznacz Fora Jako Przeczytane

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten wątek Wygląd
  #1  
Stary 09-02-2017, 21:25
mimislay mimislay is offline
Junior Member
 
Zarejestrowany: Jan 2017
Posty: 2
Domyślnie Reklamacja na zakup online

Czy jak kupiłam online złota bransoletka i zerwała mi się to mogę na nią zgłosić reklamację ?? Czy w ogóle jakaś reklamacja jest na produkt kupiony przez internet?

Ostatnio edytowane przez mimislay : 19-02-2017 o 10:04.
Odpowiedź z Cytowaniem
  #2  
Stary 09-02-2017, 22:44
trisen trisen is offline
Junior Member
 
Zarejestrowany: Feb 2017
Posty: 4
Domyślnie

Musisz poczytać o tym na stronie gdzie kupowałaś produkt i tyle.
Odpowiedź z Cytowaniem
  #3  
Stary 09-12-2019, 11:14
mluettgen mluettgen is offline
Junior Member
 
Zarejestrowany: Dec 2019
Posty: 4
Domyślnie

W przypadku reklamacji, odpowiedzialność leży po stronie sprzedawcy, niezależnie od jego wiedzy czy winy, więc musi on ją przyjąć. Warto znać prawa konsumenta, wiedzieć czym się różni gwarancja a reklamacja https://pewny-prawnik.pl/blog/35/gwa...kie-sa-roznice, takie sytuacje zdarzają się bardzo często, więc konieczne jest posiadanie podstawowej wiedzy w tym zakresie.
Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Narzędzia wątku Przeszukaj ten wątek
Przeszukaj ten wątek:

Zaawansowane wyszukiwanie
Wygląd

Zasady pisania postów
Nie Możesz: tworzenie nowych wątków
Nie Możesz: odpowiadanie na posty
Nie Możesz: wysłanie załączników
Nie Możesz: edytowanie swoich postów

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 03:26.


Powered by: vBulletin Version 3.5.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.