Hej, a jak ogarniacie temat marketingu?
Bo tak się utarło, że jak się prowadzi jednoosobową działalność to próbuje się samemu tym zajmować ale koniec końców i tak zazwyczaj nawiązuje się współpracę z agencją, a jak już ma się większą firmę to się otwiera dział marketingu, prawda?
Zmierzam do tego, że jak już firma się rozrośnie nieco i zaczyna przynosić naprawdę spore zyski to warto przemyśleć
wdrożenie synerise - to platforma, która zbiera dane o użytkownikach w czasie rzeczywistym, a także rejestruje informacje o każdym zdarzeniu obejmujące dane behawioralne użytkowników anonimowych i rozpoznanych, segmentację, historię aktywności kontaktu, dane z systemów transakcyjnych oraz 3rd party. Unikalne atrybuty klienta: punktacja, tagi, dowolne atrybuty wyliczane z analytiki i zewnętrznych systemów, takich jak CRM/ERP, eCommerce, Hurtownia Danych, Chat, Call Center. Zarządzanie zgodami / GDPR.
MEGA SPRAWA, szczególnie jak chcesz zacząć prowadzić personalizację swoich działań - nie od dziś wiadomo, że komunikaty personalizowane mają o wieeeele większą moc, jeśli chodzi o wpływ na decyzje zakupowe klientów.