kobiety.net.pl   
Strona główna   Dom   Kariera   Rodzina   Styl   Zdrowie   Związki   Życie   Klub  


Wróć   Klub > KARIERA > Praca
Nazwa użytkownika
Hasło
Zarejestruj się FAQ Blogi Galerie Użytkownicy Kalendarz Szukaj Dzisiejsze Posty Oznacz Fora Jako Przeczytane

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten wątek Wygląd
  #11  
Stary 05-09-2016, 13:06
oliwia oliwia is offline
Senior Member
 
Zarejestrowany: Jan 2014
Posty: 654
Domyślnie

Moim zdaniem nie ma sensu wynajmować specjalnie biura. Lepiej pracować sobie w domu a np. na ważne spotkania korzystać z wynajmu sal. Ja od jakiegoś czasu na ważne spotkania wynajmuję sale konferencyjne w Warszawie. Od dłuższego czasu korzystam z firmy Go Online Sp z o.o. https://www.salebiznesowe.pl/konferencje-warszawa i jestem bardzo usatysfakcjonowana z jakości usług

Ostatnio edytowane przez oliwia : 10-10-2016 o 07:15.
Odpowiedź z Cytowaniem
  #12  
Stary 27-09-2016, 16:17
maryla328 maryla328 is offline
Senior Member
 
Zarejestrowany: Jul 2016
Posty: 332
Domyślnie

Jeżeli ktoś z Was prowadzi biuro tak jak ja to polecam zaopatrzyć się w dystrybutor z wodą. Ostatnio właśnie złożyłam zamówienie przez internet https://getfresh.pl/oferta. Mają najlepszą ofertę według mnie, a wiadomo taki dystrybutor w biurze bardzo się przydaje.
Odpowiedź z Cytowaniem
  #13  
Stary 25-11-2017, 19:40
teresa30 teresa30 is offline
Senior Member
 
Zarejestrowany: Feb 2017
Posty: 107
Domyślnie

W Warszawie biur do wynajęcia nie brakuje, ale ze względu na wysokie koszty może być problem ze znalezieniem odpowiedniego. Biura poszukałabym przez internet, to spora oszczędność czasu, choćby przez https://walterherz.com/pl/oferty-nieruchomosci - można tam znaleźć oferty z całego kraju.
Odpowiedź z Cytowaniem
  #14  
Stary 27-11-2017, 11:31
wiolaa7 wiolaa7 is offline
Senior Member
 
Zarejestrowany: Jan 2017
Posty: 130
Domyślnie

Gdzie w W-wie wynająć biuro? W miarę możliwości blisko centrum miasta, w jakimś eleganckim biurowcu. Wybór odpowiedniego do potrzeb i możliwości biura nie jest łatwy, dlatego najpierw radzę dowiedzieć się trochę na ten temat - w W-wie w Akademii Najemców https://akademianajemcy.pl prowadzą szkolenie w tym temacie, można zorientować się w warunkach wynajmu, prawach i obowiązkach itp.
Odpowiedź z Cytowaniem
  #15  
Stary 29-11-2017, 15:31
gabriela90 gabriela90 is offline
Senior Member
 
Zarejestrowany: Mar 2016
Posty: 1 527
Domyślnie

A co z wyposażeniem tego biura? Jeśli przez Waszą firmę przewija się dużo tradycyjnej korespondencji to warto pomyśleć o zakupie kopertownicy do firmy. Na stronie http://hefter.pl/ znajdziecie bardzo bogatą ofertę kopertownic. W wielu przypadkach jest to naprawdę wartościowa inwestycja.
Odpowiedź z Cytowaniem
  #16  
Stary 21-03-2019, 21:41
kinka kinka is offline
Senior Member
 
Zarejestrowany: Dec 2018
Posty: 1 542
Domyślnie

Biuro może być w idealnym miejscu, ale jeśli nie wygląda ono korzystnie, to klienci do nas nie wrócą. Warto więc dopasować powierzchnię biurowych nie tylko do klientów, ale również pracowników. Przydatne są realizacje fit out . Total Sec ma w ofercie takie kompleksowe remonty. Tutaj https://totalsec.pl/fit-out-prace-remontowo-budowlane/ się dowiecie więcej.
Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Narzędzia wątku Przeszukaj ten wątek
Przeszukaj ten wątek:

Zaawansowane wyszukiwanie
Wygląd

Zasady pisania postów
Nie Możesz: tworzenie nowych wątków
Nie Możesz: odpowiadanie na posty
Nie Możesz: wysłanie załączników
Nie Możesz: edytowanie swoich postów

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 15:19.


Powered by: vBulletin Version 3.5.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.