Strona główna Dom Kariera Rodzina Styl Zdrowie Związki Życie Klub |
|
|
Zarejestruj się | FAQ | Blogi | Galerie | Użytkownicy | Kalendarz | Szukaj | Dzisiejsze Posty | Oznacz Fora Jako Przeczytane |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten wątek | Wygląd |
#11
|
|||
|
|||
według mnie bardzo fajnym i przydatnym rozwiązaniem dla wielu firm będzie wprowadzenie wirtualnej centrali telefonicznej oraz innych systemów do pracy zdalnej czy telemarketingu. u nas wprowadziliśmy system od https://systell.pl/wirtualna-centrala-telefoniczna/ i jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników. pracuje się łatwiej, szybciej i efektywnie. nasze biuro obsługi klienta ma czas na dodatkowe działania typowo przyciągające klientów i to daje coraz lepsze wyniki.
|
#12
|
|||
|
|||
My się zainteresowaliśmy ostatnio outsourcingiem IT - https://www.trustit.pl/warszawa/ Bardzo przydatna sprawa, wychodzi taniej niż zakładanie własnego działu w firmie
|
#13
|
||||
|
||||
Czy warto inwestować w szkolenia?
|
#14
|
|||
|
|||
Wsparcie IT jest tu jak najbardziej wskazane. Myśleliście o tym żeby zainwestować w takie rozwiązania? Tu na stronie https://enicom.pl/ znajdziecie specjalistów od IT, proponują konsultacje, także outsourcing IT dla biznesu.
|