Klub

Klub (http://www.klub.kobiety.net.pl/index.php)
-   Praca (http://www.klub.kobiety.net.plhttp://www.klub.kobiety.net.pl/f-praca-8.html)
-   -   Kupić czy wynająć ksero? (http://www.klub.kobiety.net.plhttp://www.klub.kobiety.net.pl/praca/t-kupi-czy-wynaj-kseron-2382-print.html/)

Lalantha 20-08-2015 20:56

Kupić czy wynająć ksero?
 
Hej!

coraz częściej w firmie zastanawiamy się nad wydzierżawieniem ksera zamiast jego kupnem. Słyszeliśmy że jest wiele firm w naszej okolicy tj. we Wrocławiu które oferują takie usługi. Zastanawiamy sie jednak jak to działa - jaki jest koszt takiej dzierżawy, co z kosztami eksploatacyjnymi i naprawami serwisu? czy ktoś z Was się orientuje jak to się odbywa? no i czy warto - bo takie ksero to koszt rzędu ok. 15-20 tysięcy pewnie. Mowa oczywiście o dużym profesjonalnym kombajnie;)

Dzięki za pomoc?!

jarmos 21-08-2015 19:36

Zależy na ile chcesz wynająć takie urządzenie. Przy czasie rzędu rok-dwa nie opłaca się kupować na własność. Przy dłuższym czasie chyba jednak warto kupić i nie tracić pieniędzy na wynajem. Z drugiej strony... ciężko określić na jaki czas takie urządzenie może okazać się niezbędne. Jeśli będziecie potrzebować takiego urządzenia na dłużej - bo taki macie profil firmy, to zdecydowanie lepiej kupić, nawet używane.

ernest33 21-08-2015 21:52

Według mnie, jeśli to ksero ma posłużyć w pracy biurowej, to warto w nie zainwestować ;) Często jest tak, że koszty najmu znacznie przewyższają koszty kserokopiarki i zwyczajnie się to nie opłaca. Szczerze mówiąc pierwszy raz spotykam się z tematem i nie mam pojęcia na jakich zasadach odbywa się taki najem. Poszperajcie w sieci, poszukajcie informacji na ten temat, przekalkulujcie i wtedy zdecydujecie ;)

marlenan 22-08-2015 11:37

musicie sobie zrobić wyliczenia co bardziej Wam się opłaca. Wydaje mi się że jak ksero będzie dziennie działać to możliwe że bardziej będzie opłacalny zakup ksera. Cena i koszty utrzymania również zależą od klasy urządzenia. We Wrocławiu znajomy korzystał z usług tej firmy http://www.wroclawksero.pl i był zadowolony.

maanuelkaa 22-08-2015 17:39

Zakup kserokopiarki nie musi być taki uciążliwy. Istnieją różne formy finansowania - począwszy od prostych pożyczek, skończywszy na leasingu. Biorąc kserokopiarkę w ten drugi, można ustalić rodzaj: czy koszty serwisów pokryjesz Ty, czy później odkupisz urządzenie. Na rynku jest kilka firm leasingowych, to dość popularna forma kupowania samochodów do firm.

Lalantha 24-08-2015 19:37

No właśnie to wydzierżawienie ksera miałoby być korzystne dla nas głownie dlatego, że koszty miesięczne obejmowały by toner (płaci się za ilośc wydrukowanych kopii a nie za wymianę tonera który jest drogi) no i co ważne - umowa serwisowa która obejmuje wszelkie naprawy na koszt właściciela (czyli ja się o nic nie muszę martwić). Wydaje mi się że warto. Bo ile takie ksero może kosztować?

karolab 05-07-2016 08:04

opłacalny wynajem
 
Wynajem kserokopiarki opłaca się na pewno w mniejszych firmach, gdzie koszt zakupu może pochłonąć sporo budżetu :) Podpisujesz umowę na 2 lata, a później wymieniasz na nowszy model, płacisz jedynie za to, co wydrukujesz, skserujesz czy zeskanujesz, tutaj macie przykładową ofertę http://www.biuro-styl.com.pl/dzierzawa/

kierxx 18-10-2016 10:36

zdecydowanie polecam Biuro Styl. nawet Cię przeszkolą z obsługi, żeby zminimalizować ryzyko usterki :)

Mikaela 29-10-2016 14:43

Ja takie rzeczy zlecam na zewnątrz drukarni http://unilogo-drukarnia.pl/ Nie muszę stać i tego pilnować.

w_eronika 09-11-2016 16:40

Zdecydowanie kupić

MariaSC 01-12-2016 11:11

Mój znajomy ma swoją firmę, ale niekoniecznie potrzebuje kserokopiarki. Z tego co wiem, to wynajął korzystając z oferty tej firmy: http://fixandprint.pl/oferta/wynajem-kserokopiarek/ - porządny sprzęt i bardzo profesjonalna firma. W razie czego służą pomocą i na pewno fachowo doradzą.

maryla328 23-01-2018 14:19

Też swojego czasu stałam przed takim dylematem. W końcu po przeczytaniu tego artykułu o tonerach: http://www.kulturoznawstwo-viadrina....c-toner-ricoh/ zdecydowałam się na zakup drukarek i tonerów do swojej firmy niż na usługi oddzielnej firmy. Nie chciałam być zależna od kogoś więc wolałam zainwestować w profesjonalny sprzęt, który ułatwi mi pracę. Życie się różnie układa, a gdyby tak się okazało, że potrzebuję pilnego wydruku, a w firmie z usług której korzystam zdarzyła się jakaś usterka. Dlatego wszystkich zachęcam do przeczytania artykułu trochę wam to rozjaśni sytuację.


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 07:03.

Powered by: vBulletin Version 3.5.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.