![]() |
wejścia na stronę a sprzedaż
Czy są jakieś wyliczenia, które pokazują ile odwiedzin firmowej witryny www przekłada się na generowaną sprzedaż? Specjaliści z https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/warszawa/ nazywają to chyba współczynnikiem konwersji.
Zastanawiam się, co trzeba zrobić, by był on jak największy. Bo ściągnięcie użytkowników na stronę to jedno - ale jak zamienić ich w klientów??? |
Dostosowanie oferty do sezonowości i aktualnych wydarzeń może przynieść wzrost sprzedaży. Tworzenie promocji i ofert specjalnych w odpowiednich okresach roku jest kluczowe. Porady na temat planowania sezonowych strategii sprzedażowych znajdziesz w https://mindly.pl/artykuly,ac279/jak...amazonie,14459 gdzie właśnie ciekawie o tym napisano.
|
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 20:16. |
Powered by: vBulletin Version 3.5.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.