Klub

Klub (http://www.klub.kobiety.net.pl/index.php)
-   Edukacja (http://www.klub.kobiety.net.plhttp://www.klub.kobiety.net.pl/f-edukacja-12.html)
-   -   Wasze sposoby na szybszą naukę (http://www.klub.kobiety.net.plhttp://www.klub.kobiety.net.pl/edukacja/t-wasze-sposoby-na-szybsz-nauk-1041-print.html/)

sylwia85 30-04-2012 17:15

Wasze sposoby na szybszą naukę
 
Jestem ciekawa waszych technik i sposób na szybszą naukę. Chodzi np. o różnego rodzaju techniki pamięciowe. Zagadnienie to bardzo mnie zainteresowało od momentu, kiedy zakończyłam kurs na zapamiętywanie - nie sądziłam, że może przynieść tak dobre efekty. Znacznie szybciej opanowuję materiał do egzaminu. Dlatego teraz jestem zmotywowana do dalszego rozwoju osobistego i szukam jeszcze innych ciekawych artykułów i ćwiczeń, poświęconych rozwojowi pamięci.

menago28 21-05-2012 09:36

Skoro nauczyłas się szybszego zapamiętywania, zapewne słyszałeś też o kursie szybszego czytania. Też daje efekty.

Kaśka 06-03-2013 18:08

Mózg to tak naprawdę taki duży mięsień, można go wyćwiczyć:)


__________________
ostropest plamisty

asiax 25-03-2013 23:25

ja polecam szachy :)

Flądra 16-07-2013 00:39

Córkę na taki kurs wysłaliśmy i niestety nie wykorzystuje zdobytych tam umiejętności. Szkoda wielka i wyrzucone pieniądze.

katakata 16-07-2013 08:07

Ja zawsze uczyłam się metodą "przepisywania". Przepisywałam najważniejsze informacje z podręczników na kartki i dzięki temu wiele rzeczy zapamiętywałam. Metoda skuteczna, ale dość czasochłonna no i ręka później boli :P

asterka 24-07-2013 11:44

JA staram się ćwiczyć umysł poprzez szachy - moim zdaniem każdy trening mózgu jest dobry.

waria 27-07-2013 09:40

U mnie również skuteczne jest zapisywanie, zwłaszcza pod kątem nauki języka obcego. Zapisuję zwroty i wyrażenia, potem bardzo szybko je zapamiętuję.

katakata 30-07-2013 09:05