kobiety.net.pl   
Strona główna   Dom   Kariera   Rodzina   Styl   Zdrowie   Związki   Życie   Klub  


Wróć   Klub > Przeszukaj Klub
Nazwa użytkownika
Hasło
Zarejestruj się FAQ Blogi Galerie Użytkownicy Kalendarz Szukaj Dzisiejsze Posty Oznacz Fora Jako Przeczytane

Pokaż wyniki 1 do 25 z 80
Wyszukiwanie trwało 0.01 sekund(y).
Szukaj: Posty napisane przez : aloha39
Klub: Dziecko 07-05-2020, 18:23
Odpowiedzi: 38
Odwiedzin: 4 055
Zamieszczone przez aloha39
Całkiem fajny może być na prezent album ze...

Całkiem fajny może być na prezent album ze zdjęciami (https://wklejoneoprawione.pl/pl/c/Albumy/13) zwłaszcza dla ludzi straszej daty taki album z pewnościa może byc ciekawym pomysłem i powrotem do...
Klub: Ogród 05-05-2020, 12:52
Odpowiedzi: 27
Odwiedzin: 2 895
Zamieszczone przez aloha39
zeby trawa była cały czas piekna i idealnie...

zeby trawa była cały czas piekna i idealnie podlana, to warto zakupić sobie takie http://centrumnawadniania.com tam was apka informuje jak macie glebe zbyt sucha, zeby podlac i już :)
Klub: Ogród 05-05-2020, 12:49
Odpowiedzi: 31
Odwiedzin: 1 385
Zamieszczone przez aloha39
jak chcecie mieć piękny i zadbany ogród to przede...

jak chcecie mieć piękny i zadbany ogród to przede wszystkim trzeba regularnie podlewać rosliny, a ja wiem ze nie kazdy ma na to czas. Dlatego w takich przypadkach warto sobie kupić własnie...
Klub: Ogólny 21-04-2020, 18:24
Odpowiedzi: 40
Odwiedzin: 1 325
Zamieszczone przez aloha39
jak już na starcie chcecie oszczędzać to od...

jak już na starcie chcecie oszczędzać to od samego początku inwestujcie w dobre paliwo i takie, które będzie energooszczędne, najlepiej jak zakupicie ekogroszek własnie bezpośrednio od producenta...
Klub: Wnętrza 21-04-2020, 18:16
Odpowiedzi: 8
Odwiedzin: 674
Zamieszczone przez aloha39
ja mam pellet własnie od producenta...

ja mam pellet własnie od producenta https://pangroszek.pl/sklep/pellet-pan-groszek-green jest to świetna alternatywa, jezeli chcemy być eko i mieć nawet paliwo przyjazne dla środowiska. Do tego ten...
Klub: Ogólny 21-04-2020, 18:13
Odpowiedzi: 38
Odwiedzin: 2 065
Zamieszczone przez aloha39
Jezeli chodzi o ekologiczne sposoby ogrzewania,...

Jezeli chodzi o ekologiczne sposoby ogrzewania, to najlepiej zainwestowac własnie w pellet, ja mam taki od https://pangroszek.pl/sklep/pellet-pan-groszek-green tak wysokiej jakości pelletu jeszcze...
Klub: Ogólny 18-04-2020, 10:09
Odpowiedzi: 32
Odwiedzin: 1 417
Zamieszczone przez aloha39
u mnie codziennie jest niemal odkurzanie...

u mnie codziennie jest niemal odkurzanie mieszkania, bo mam dwa psy to roomba jest konieczna, a jeszcze mam dywaniki wszedzie to juz w ogóle roomba fanie je odkurza :)
Klub: Ogólny 18-04-2020, 09:58
Odpowiedzi: 32
Odwiedzin: 1 045
Zamieszczone przez aloha39
nie lubię sprzatac, ale jak mus to mus, dzisiaj...

nie lubię sprzatac, ale jak mus to mus, dzisiaj własnie ogarnialam mieszkanie a odkurzała roomba, całe szczescie, ze mam roombę, po to aby odkurzała, przy dwóch kotach niestety to juz koniecznośc :)
Klub: Dziecko 24-03-2020, 09:03
Odpowiedzi: 4
Odwiedzin: 349
Zamieszczone przez aloha39
Próchnica u dzieci

Ostatnio moja córka ma dość duże problemy z mlecznymi zębami, lekarz zaradził aby odpowiednio o nie dbać poprzez pielęgnację. Zalecił stosowanie pasty Feelo kids, która dba o zęby i zapobiega...
Klub: Ogólny 18-03-2020, 13:19
Odpowiedzi: 4
Odwiedzin: 167
Zamieszczone przez aloha39
Z takimi problemami to najlepiej się własnie...

Z takimi problemami to najlepiej się własnie uporać z jakimś funduszem, z tego co się orientuję to całkiem dobrą propozycje zwłaszcza jeżeli chodzi o protezy i pomoc oferuje wsparcie osób po...
Klub: Ogólny 06-03-2020, 08:23
Odpowiedzi: 4
Odwiedzin: 105
Zamieszczone przez aloha39
najpierw ogrodzenie, my załatwiliśmy sobie...

najpierw ogrodzenie, my załatwiliśmy sobie ogrodzenie własnie od joniec, oni sa pionierami jezeli chodzi o ogrodzenie łupane, wiec takie załatwiliśmy, dodatkowo tez super wygląda własnie do tego...
Klub: Ogród 06-03-2020, 08:20
Odpowiedzi: 83
Odwiedzin: 6 447
Zamieszczone przez aloha39
Ja wam powiem tak, ze całkiem fajne dodatki...

Ja wam powiem tak, ze całkiem fajne dodatki proponuje firma joniec własnie do ogrodu, naprawdę :) palisady łupane czy wszelkie jakieś dodatki do ogrodzenia jak oswietlenie to jest to, co się super...
Klub: SPA 29-12-2019, 21:50
Odpowiedzi: 72
Odwiedzin: 9 822
Zamieszczone przez aloha39
jak ktoś jest niecierpliwy t warto zrobić...

jak ktoś jest niecierpliwy t warto zrobić mezoterapią albo falę akustyczna w klinice dermed w Krakowie, tam mają naprawdę spoko te zabiegi no i fajne promocje, ja przed świętami załapałam się na -10...
Klub: Uroda 29-12-2019, 21:48
Odpowiedzi: 38
Odwiedzin: 1 462
Zamieszczone przez aloha39
fala akustyczna na pewno na zwłókniały cellulit...

fala akustyczna na pewno na zwłókniały cellulit w klinice dermed w Krakowie jest rewelacyjna :) Wiem, bo sama miałam i robiłam, nawet mojemu zwłókniałemu cellulitowi nie pomogły treningi czy dieta,...
Klub: Ciąża 29-12-2019, 21:47
Odpowiedzi: 145
Odwiedzin: 11 965
Zamieszczone przez aloha39
mi strasznie po ciąży przeszkadzał...

mi strasznie po ciąży przeszkadzał cellulit,dlatego wybrałam się na falę uderzeniową do kliniki dermed do Krakowa, ten zabieg naprawdę przynosi bardzo fajne efekty, nawet najbardziej zwłókniały...
Klub: Wizaż 24-12-2019, 00:31
Odpowiedzi: 148
Odwiedzin: 13 493
Zamieszczone przez aloha39
noo mi bardzo przeszkadzała moja zwiotczała...

noo mi bardzo przeszkadzała moja zwiotczała skóra, dlatego zrobiłam sobie kilka zabiegów medycyny estetycznej w klinice dermed w Krakowie i jestem zachwycona efektami, zwłaszcza wypełnianie...
Klub: Ogólny 24-12-2019, 00:29
Odpowiedzi: 63
Odwiedzin: 3 896
Zamieszczone przez aloha39
jasne, ze dobry pomysł! sama robiłam usta w...

jasne, ze dobry pomysł! sama robiłam usta w klinice dermed w Krakowie, bo uwazałam ze moje są za wąskie :D
Klub: Ogólny 13-12-2019, 12:49
Odpowiedzi: 12
Odwiedzin: 279
Zamieszczone przez aloha39
Ekspresów do kawy jest naprawdę mnóstwo, do...

Ekspresów do kawy jest naprawdę mnóstwo, do wyboru do koloru, najgorzej mają osoby, które dopiero zaczynają z kawą, a chcą kupić jakiś fajny i solidny ekspres. Ostatnio znalazłam fajny i ciekawy...
Klub: Ogólny 05-12-2019, 19:08
Odpowiedzi: 20
Odwiedzin: 330
Zamieszczone przez aloha39
Nie no, słuchajcie ogrodzenie jest bardzo...

Nie no, słuchajcie ogrodzenie jest bardzo istotne, Ja zainwestowałam w takie porządne od Joniec, dzięki niemu mam pewność, że jest wszystko ok, ze nic go nie zniszczy, jest wystarczająco wysokie, to...
Klub: Ogólny 04-12-2019, 22:36
Odpowiedzi: 174
Odwiedzin: 8 359
Zamieszczone przez aloha39
Porządny film zawsze spoko, aby obejrzeć, można...

Porządny film zawsze spoko, aby obejrzeć, można się wybrać do kina na ukrytą grę albo obejrzeć w zaciszu domowym. Odpręża i relaksuje, to bardzo dobry thriller szpiegowski. Spodoba się i kobietom i...
Klub: Kultura 04-12-2019, 22:32
Odpowiedzi: 87
Odwiedzin: 18 007
Zamieszczone przez aloha39
Taak powiem Wam, że po stresującym dniu w pracy...

Taak powiem Wam, że po stresującym dniu w pracy warto się wydać na ukrytą gę, powiem Wam jest to film idealny na każdą okazję, przyjemny, a zarazem czuć świetnie klimat prlu, w tle kryzys kubański....
Klub: Małżeństwo 25-11-2019, 20:27
Odpowiedzi: 42
Odwiedzin: 2 528
Zamieszczone przez aloha39
atrakcje godne uwagi sa mega potrzebne taka...

atrakcje godne uwagi sa mega potrzebne taka prawda :)
Klub: Ciąża 22-11-2019, 09:04
Odpowiedzi: 69
Odwiedzin: 8 465
Zamieszczone przez aloha39
Czasami po prostu trzeba mieć dobrego ginekologa,...

Czasami po prostu trzeba mieć dobrego ginekologa, który wyjaśni, wytłumaczy i pozwoli zrozumieć ze nie ma się czego bac. mnie w tym czasie pomogła dr Judycka w Szpitalu Mazovia, bardzo doświadczona...
Klub: Ogólny 31-10-2019, 22:57
Odpowiedzi: 89
Odwiedzin: 5 701
Zamieszczone przez aloha39
odpowiedni pakiet upc, gdzie mamy w dobrej cenie...

odpowiedni pakiet upc, gdzie mamy w dobrej cenie internet światłowodowy plus mnóstwo kanałów https://www.upc.pl/internet/promocje/oferta-specjalna/ za 99 złotych mamy te dwie korzystne i idealne na...
Klub: Ogólny 30-10-2019, 17:11
Odpowiedzi: 88
Odwiedzin: 5 029
Zamieszczone przez aloha39
oczywiście ze tak, zawsze ogladamy jakieś fajne...

oczywiście ze tak, zawsze ogladamy jakieś fajne filmy familijne, tez zw koncu możemy sobie na to pozwolić jak mamy mega fajny pakiet odo upc https://www.upc.pl/pakiety/poznaj/nowe-pakiety/ponad 150...
Pokaż wyniki 1 do 25 z 80

 
Skocz do forum

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 03:23.


Powered by: vBulletin Version 3.5.4
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.