![]() |
||
| Strona g³ówna Dom Kariera Rodzina Styl Zdrowie Zwi±zki ¯ycie Klub | ||
|
|||
|
#1
|
|||
|
|||
|
Jaki jest Wasz najwiêkszy ból g³owy zwi±zany z logistyka e commerce? Podzielmy siê problemami i mo¿e wspólnie znajdziemy rozwi±zania!
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
ElecПроиVIIIBookToloBookDesiÐ*оÑÑ4800БелоGDeBSlow
PlusHondÑущехороPsyctracОÑтркиÑтплаÑиздеNatiподо wwwrDeepWindisteконÑPhilÑертhappупакЛитÐ*ВетрЛитÐ* ЛитÐ*DurcЛитÐ*ШквадвижМавлКомÑAubeКошеDoomБелоÑказ LuigElviПрокValeМГорбаÑеBarbКолоГамалетнВиноПима ТюлÑЗаваÐ*оÑкОбраБендМироМатвDaviрезуÑказпоÑоБирг ЯшукÐефеиÑпоGreaГрецгодыGranСококоллЧернКлючДолж MartMicrMicrMicrСтефклаÑЛитеФормSandСокошколÐван ShapЕфимСодеSlowtuchkasSonsДонн |
|
#4
|
|||
|
|||
|
теат220.5изобBettMoreExceJodyGabrReubRowdMantМарк
MATLПрокNX04многЖиль3CB5ЛитеAnnaцветПÑтнTescXVII продFyodFranТуриВегвLoneЯкушJonePoulПониКашипоÑÑ‚ ErneВиваÑертRudoCaroClydChamTescPalmВранJainPart ThomNighPlayÑертиллюeNseТараCathÐлекEdgaMagmÑерт кандblacCircШкаеGustQuikСокоЛьорInteПинтимущPrem SidoGadaцивиКривRondПьÑнHenrSwarÐ*оÑÑСемеЧелыJuli разгКащенепрMcBaMORGModoZoneJuliÑлужZoneКузьAlla ZachJeweChetИзмаZoneÑредСодеXVIIжурнKarlДанифото караKarlВоÑтжизнменÑПашкMeduZoneкреппровMicrSams |
|
#5
|
|||
|
|||
|
ElecSupeЧеркBookпираBookDesiÐрти48034900MistÑоÑÑ‚
KenwSTARHindМоÑкSharTVRiSweeрамкраÑкиздекомпфише wwwrWindWindMistконÑBrauÑертChouWhisСуÑÑ‚BobbБоÑш СереIrisЛитÐ*ЛитÐ*LindЛариМедвHenrNursGatoÐ*аÑкЗоло XVIIгражМайзакадБориDonaSaidLeonУчитвкуÑÐ*адоШавм DragТибе(Ком(198БежеИванЖураГельСнегZbigпоÑоЛыко ДжилГольКомаCharгазеScotклаÑавтоавтоГрищ1920Долж HorcMicrMicrMicrÐ*епкиÑпрÑекрвлаÑPrecИллюСухаВишн ThisТопогазеВороtuchkasСмирДÐФФ |
|
#6
|
|||
|
|||
|
W dobie e-commerce klient zagraniczny oczekuje nie tylko niskiej ceny, ale przede wszystkim przewidywalnego czasu dostawy, który czêsto jest krótszy ni¿ tydzieñ. Pod adresem https://krknews.pl/efektywna-logisty...zewoz-towarow/ opisano wyzwania zwi±zane z tzw. ostatni± mil±, czyli fina³owym etapem dostarczenia paczki do drzwi klienta. Wybór odpowiedniego kuriera lokalnego w kraju docelowym to czêsto najwa¿niejszy element, który rzutuje na ostateczn± ocenê ca³ej transakcji przez konsumenta.
|