![]() |
![]() |
|
Strona główna Dom Kariera Rodzina Styl Zdrowie Związki Życie Klub | ![]() |
|
|
Zarejestruj się | FAQ | Blogi | Galerie | Użytkownicy | Kalendarz | Szukaj | Dzisiejsze Posty | Oznacz Fora Jako Przeczytane |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten wątek | Wygląd |
#1
|
|||
|
|||
![]() Czy jak kupiłam online złota bransoletka i zerwała mi się to mogę na nią zgłosić reklamację ?? Czy w ogóle jakaś reklamacja jest na produkt kupiony przez internet?
Ostatnio edytowane przez mimislay : 19-02-2017 o 10:04. |
#2
|
|||
|
|||
![]() Musisz poczytać o tym na stronie gdzie kupowałaś produkt i tyle.
|
#3
|
|||
|
|||
![]() W przypadku reklamacji, odpowiedzialność leży po stronie sprzedawcy, niezależnie od jego wiedzy czy winy, więc musi on ją przyjąć. Warto znać prawa konsumenta, wiedzieć czym się różni gwarancja a reklamacja https://pewny-prawnik.pl/blog/35/gwa...kie-sa-roznice, takie sytuacje zdarzają się bardzo często, więc konieczne jest posiadanie podstawowej wiedzy w tym zakresie.
|
![]() |
|
![]() |