![]() |
![]() |
|
Strona główna Dom Kariera Rodzina Styl Zdrowie Związki Życie Klub | ![]() |
|
|
Zarejestruj się | FAQ | Blogi | Galerie | Użytkownicy | Kalendarz | Szukaj | Dzisiejsze Posty | Oznacz Fora Jako Przeczytane |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten wątek | Wygląd |
#1
|
|||
|
|||
![]() Chodzi mi o niszczenie dokumentów.
Jak to udokumentować, żeby w razie czego w przyszłości nikt się nie czepiał? |
#2
|
|||
|
|||
![]() Z tego co wiem, jest coś takiego jak karta przekazania odpadu.
Moim zdaniem warto wziąć ją pod uwagę. Tutaj https://forestodpady.pl/jak-wypelnic...encji-odpadow/ widziałam coś takiego. Myślę, że przy utylizacji dokumentów też coś takiego się otrzymuje. |
#3
|
|||
|
|||
![]() W takim razie jeżeli przede wszystkim zabieracie się za poszukiwania jak najwyższej jakości w zakresie wyboru przede wszystkim odpowiedniej firmy zajmującej sie digitalizacją, ale również niszczeniem dokumentów i dysków twardych to mogę polecić https://hsm-recycling.pl/pl/niszczenie-dyskow-twardych/ z ogromnym doświadczeniem i umiejętnościami, aby przede wszystkim zrobić to w odpowiedni sposób. Pozdrawiam i dajcie znać jak to dokładnie wyszło!
|
![]() |
|
![]() |