![]() |
![]() |
|
Strona główna Dom Kariera Rodzina Styl Zdrowie Związki Życie Klub | ![]() |
|
|
Zarejestruj się | FAQ | Blogi | Galerie | Użytkownicy | Kalendarz | Szukaj | Dzisiejsze Posty | Oznacz Fora Jako Przeczytane |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten wątek | Wygląd |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben geïnteresseerd in hoe Europa de bouw reguleert en bewoners betrekt bij de ontwikkeling van steden. Het is vooral belangrijk dat beslissingen niet achter de schermen worden genomen, maar met inspraak van ontwerpers en de mensen zelf. Zijn er voorbeelden waar dit echt werkt?
|
|
||||
|
||||
![]() Ik vroeg me dit ook af en vond een interessant voorbeeld - https://arch-lokaal.com/. Dit is een onafhankelijke stichting die overheden, architecten en omwonenden helpt bij het vinden van gezamenlijke oplossingen op het gebied van ruimtelijke ontwikkeling. Ze hebben tientallen cases op hun naam staan: van het ontwerpen van scholen tot het behoud van het cultuurlandschap. Ik vond het vooral leuk dat ze zich niet beperken tot theorie - ze coördineren de dialoog ook echt ter plekke. Als je geĂŻnteresseerd bent in het onderwerp architectuurbeleid en gemeenschapsparticipatie, is het zeker de moeite waard om aandacht te besteden aan deze aanpak.
|
![]() |
|
![]() |