kobiety.net.pl   
Strona główna   Dom   Kariera   Rodzina   Styl   Zdrowie   Związki   Życie   Klub  


Wróć   Klub > KARIERA > Edukacja
Nazwa użytkownika
Hasło
Zarejestruj się FAQ Blogi Galerie Użytkownicy Kalendarz Szukaj Dzisiejsze Posty Oznacz Fora Jako Przeczytane

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten wątek Wygląd
  #1  
Stary 15-01-2016, 10:13
Ania82's Avatar
Ania82 Ania82 is offline
Member
 
Zarejestrowany: May 2014
Posty: 38
Domyślnie Co obecnie studiujecie?

Może pochwalicie się co obecnie studiujecie?
Zeby był porządek napiszcie jaki kierunek, na jakiej uczelni + wasza opinia
Myślę, że jeśli dyskusja się rozwinie, to może być pomocna dla wielu obecnych i przyszłych maturzystów, którzy stoją przed wyborem uczelni wyższej
Odpowiedź z Cytowaniem
  #2  
Stary 19-01-2016, 11:43
beti's Avatar
beti beti is offline
Member
 
Zarejestrowany: Dec 2015
Posty: 32
Domyślnie

Ja jestem już na magisterce, studiuję na specjalności Transport-spedycja-logistyka na UTH w Warszawie. Studia udaje mi się połączyć z pracą, z czego ogromnie się cieszę, bo czuję, że spełniam się w tym, co robię A jeśli chodzi o specjalność, to wybrałam ją, bo od dawna interesuję się wszystkim co związane z TSL. Nie wiem czy wiecie, ale sprawne zarządzanie i optymalizacja procesów TSL ma obecnie kluczowe znaczenie dla sukcesu przedsiębiorstw.

Ps. Bardzo fajny pomysł na wątek, mam nadzieję, że dyskusja z dnia na dzień będzie się rozwijała! Pozdrawiam
Odpowiedź z Cytowaniem
  #3  
Stary 19-01-2016, 13:33
belata's Avatar
belata belata is offline
Junior Member
 
Zarejestrowany: Jan 2016
Posty: 6
Domyślnie