kobiety.net.pl   
Strona główna   Dom   Kariera   Rodzina   Styl   Zdrowie   Związki   Życie   Klub  


Wróć   Klub > DOM > Wnętrza
Nazwa użytkownika
Hasło
Zarejestruj się FAQ Blogi Galerie Użytkownicy Kalendarz Szukaj Dzisiejsze Posty Oznacz Fora Jako Przeczytane

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten wątek Wygląd
  #1  
Stary 17-05-2013, 13:48
eva29 eva29 is offline
Junior Member
 
Zarejestrowany: May 2013
Posty: 1
Domyślnie Aranżacja i projektowanie wnętrz

Niedawno wprowadziłam się do nowego mieszkania. Teraz pora je urządzić. Z racji, że nie znam się na urządzaniu wnętrz, postanowiłam zatrudnić osobę specjalizującą się w aranżacji. Może macie jakieś osoby godne polecenia z Łodzi bądź okolic? Jak narazie najbardziej spodobały mi się projekty firmy Anna Interiors. Wnętrza są bardzo nowatorskie, robią spore wrażenie. Właśnie tak wyobrażam sobie swoje mieszkanie A jak to u was jest, wolicie urządzić dom same czy z czyjąś pomocą?
Odpowiedź z Cytowaniem
  #2  
Stary 12-06-2013, 17:08
nowa nowa is offline
Junior Member
 
Zarejestrowany: Apr 2012
Posty: 12
Domyślnie

Zdjęcia to jedna rzecz, a jak to będzie w praktyce wyglądać u Ciebie to druga sprawa.
Odpowiedź z Cytowaniem
  #3  
Stary 20-06-2013, 22:13
aga2244 aga2244 is offline
Junior Member
 
Zarejestrowany: Dec 2012
Posty: 6
Domyślnie

Cytat:
Napisał eva29
Niedawno wprowadziłam się do nowego mieszkania. Teraz pora je urządzić. Z racji, że nie znam się na urządzaniu wnętrz, postanowiłam zatrudnić osobę specjalizującą się w aranżacji. Może macie jakieś osoby godne polecenia z Łodzi bądź okolic? Jak narazie najbardziej spodobały mi się projekty firmy Anna Interiors. Wnętrza są bardzo nowatorskie, robią spore wrażenie. Właśnie tak wyobrażam sobie swoje mieszkanie A jak to u was jest, wolicie urządzić dom same czy z czyjąś pomocą?

Moja znajoma korzystała z usług właśnie firmy Anna Interiors. Pomysłów mają co niemiara, pamiętam że nie mogła się zdecydować Mieszkanko wygląda teraz świetnie
Odpowiedź z Cytowaniem