kobiety.net.pl   
Strona główna   Dom   Kariera   Rodzina   Styl   Zdrowie   Związki   Życie   Klub  


Wróć   Klub > ZDROWIE > Uroda
Nazwa użytkownika
Hasło
Zarejestruj się FAQ Blogi Galerie Użytkownicy Kalendarz Szukaj Dzisiejsze Posty Oznacz Fora Jako Przeczytane

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten wątek Wygląd
  #1  
Stary 29-07-2016, 10:25
natalia89 natalia89 is offline
Member
 
Zarejestrowany: Jul 2016
Posty: 62
Domyślnie Peeling kawitacyjny Wrocław

Witam, jestem trochę nowicjuszem w styczności z gabinetami kosmetycznymi. Chciałam zapytać doświadczone kobiety czy polecacie peeling kawitacyjny jako dobry aby oczyścić skórę? Znalazłam peeling kawitacyjny we Wrocławiu https://magiadlaciala.versum.com/services/69691 i postanowiłam się wybrać i zadbać o siebie w końcu. Czy do tego zabiegu trzeba się jakoś specjalnie przygotować? Czy mogę po wyjściu z gabinetu nałożyć podkład (mam problemy z przebarwieniami skórnymi)? Czy taki zabieg jest skuteczny? Czy jest bolesny?
Odpowiedź z Cytowaniem
  #2  
Stary 04-08-2016, 22:00
Coldi Coldi is offline
Senior Member
 
Zarejestrowany: Mar 2015
Posty: 839
Domyślnie

Jeżeli chodzi o tegotypu zabiegi to warto się wybrać do nich http://www.queensclinic.pl/mezoterapia-iglowa sa bardzo profesjonalni i mają sporo pozytywnych opinii od klientów. Poza tym ceny za zabiegi są dość przystępne
Odpowiedź z Cytowaniem
  #3  
Stary 05-10-2016, 18:02
Netasev Netasev is offline
Junior Member
 
Zarejestrowany: Oct 2016
Posty: 2
Domyślnie

jest wiele rodzajów peelingu np: peeling solny, peeling cukrowy czy właśnie peeling kawitacyjny, lepiej poczytaj co będzie dla Twojej skóry najlepsze.
Odpowiedź z Cytowaniem
  #4  
Stary 11-10-2016, 12:37
femme.m femme.m is offline
Senior Member
 
Zarejestrowany: Nov 2014
Posty: 2 170
Domyślnie

A co sądzicie o peelingu kawowym? Robiłyście?
Odpowiedź z Cytowaniem
  #5  
Stary 08-03-2017, 14:35
milenamila milenamila is offline
Junior Member
 
Zarejestrowany: Jan 2017
Posty: 9
Domyślnie