kobiety.net.pl   
Strona główna   Dom   Kariera   Rodzina   Styl   Zdrowie   Związki   Życie   Klub  


Wróć   Klub > DOM > Ogólny
Nazwa użytkownika
Hasło
Zarejestruj się FAQ Blogi Galerie Użytkownicy Kalendarz Szukaj Dzisiejsze Posty Oznacz Fora Jako Przeczytane

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten wątek Wygląd
  #1  
Stary 24-10-2017, 18:23
Tomson Mężczyzna Tomson is offline
Senior Member
 
Zarejestrowany: Sep 2016
Posty: 743
Domyślnie Naturalne produkty

no powiem, Wam że coraz bardziej świadomie podchodzę do jedzenia. Bo coraz gorzej się czuję i winą obarczam właśnie żywność no i jakość powietrza. Obecnie studiuję to http://zdrowedodatki.pl/dodatki-do-zywnosci , żeby mieć świadomość co jest dodawane do żywności i jak to na nas wpływa. Jak to mówią jesteśmy tym co jemy, więc po tym jak się czuję od jakiegoś czasu to aż strach myśleć co jadam.
Odpowiedź z Cytowaniem
  #2  
Stary 26-02-2018, 21:56
turina turina is offline
Senior Member
 
Zarejestrowany: Jul 2017
Posty: 934
Domyślnie

To akurat prawda, ze jedzenie jest coraz gorsze i trzeba uwazac na to, co sie wybiera. Ja np ostatnio bardzo uwazam na sery zolte i wybieram te, ktore maja nizsza zawartosc tluszczu, a wieksza bialka
Odpowiedź z Cytowaniem
  #3  
Stary 27-02-2018, 11:14
dariawaria dariawaria is offline
Senior Member
 
Zarejestrowany: Nov 2017
Posty: 569
Domyślnie

na "zdrowej" żywności też można się przejechać warto sprawdzać etykiety
__________________
klasyczne lampy podłogowe
Odpowiedź z Cytowaniem
  #4  
Stary 03-03-2018, 00:21
lucy92e lucy92e is offline
Senior Member
 
Zarejestrowany: Nov 2017
Posty: 706
Domyślnie

Wyrób własnoręczny zawsze jest chyba najlepszy, też tak uważacie? Miałam ostatnio okazję skosztować sera korycińskiego i nie ukrywam, że bardzo mi zasmakował. Teraz szukam w sieci gdzie kupić ser koryciński.
Odpowiedź z Cytowaniem
  #5  
Stary 03-03-2018, 13:53
jessa jessa is offline
Junior Member
 
Zarejestrowany: Mar 2018
Posty: 4
Domyślnie