kobiety.net.pl   
Strona główna   Dom   Kariera   Rodzina   Styl   Zdrowie   Związki   Życie   Klub  


Wróć   Klub > ZDROWIE > Ogólny
Nazwa użytkownika
Hasło
Zarejestruj się FAQ Blogi Galerie Użytkownicy Kalendarz Szukaj Dzisiejsze Posty Oznacz Fora Jako Przeczytane

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten wątek Wygląd
  #1  
Stary 21-08-2017, 00:37
Tomson Mężczyzna Tomson is offline
Senior Member
 
Zarejestrowany: Sep 2016
Posty: 743
Domyślnie Naturalne produkty

no powiem, Wam że coraz bardziej świadomie podchodzę do jedzenia. Bo coraz gorzej się czuję i winą obarczam właśnie żywność no i jakość powietrza. Obecnie studiuję to http://zdrowedodatki.pl/dodatki-do-zywnosci , żeby mieć świadomość co jest dodawane do żywności i jak to na nas wpływa. Jak to mówią jesteśmy tym co jemy, więc po tym jak się czuję od jakiegoś czasu to aż strach myśleć co jadam.
Odpowiedź z Cytowaniem
  #2  
Stary 21-08-2017, 21:51
femme.m femme.m is offline
Senior Member
 
Zarejestrowany: Nov 2014
Posty: 2 170
Domyślnie

Ja przeważnie czytam skład na żywności.
Odpowiedź z Cytowaniem
  #3  
Stary 22-08-2017, 07:07
annamar annamar is offline
Senior Member
 
Zarejestrowany: Sep 2016
Posty: 998
Domyślnie

Naturalne produkty owszem są ważne, ale bardzo ważne są także regularne badania i kontrolowanie ciśnienia. dobre ciśnieniomierze są z diagnosis i są one dostępne w każdej aptece!
Odpowiedź z Cytowaniem
  #4  
Stary 11-09-2017, 21:53
Felka Felka is offline
Member
 
Zarejestrowany: Feb 2017
Posty: 62
Domyślnie

Chyba obecnie coraz więcej ludzi ma świadomość tego co je,tego,że etykiety są po to byśmy na nie zwracali uwagę.Wielu z nas wybiera też zdrowe,dobrej jakości jedzenie z pełną odpowiedzialnością i to jest bardzo dobre.Warto też zastanowić się nad tym co pijemy,czy są to napoje słodzone,czy może woda.Warto poznać skład i zalety soków owocowych i warzywnych oferowanych przez http://www.sadywincenta.pl/