kobiety.net.pl   
Strona główna   Dom   Kariera   Rodzina   Styl   Zdrowie   Związki   Życie   Klub  


Wróć   Klub > DOM > Ogólny
Nazwa użytkownika
Hasło
Zarejestruj się FAQ Blogi Galerie Użytkownicy Kalendarz Szukaj Dzisiejsze Posty Oznacz Fora Jako Przeczytane

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten wątek Wygląd
  #1  
Stary 28-02-2024, 00:52
danileigh1400's Avatar
danileigh1400 danileigh1400 is offline
Junior Member
 
Zarejestrowany: May 2023
Posty: 20
Domyślnie Poszukuję bloga o elektronice

Cześć przyjaciele! Od jakiegoś czasu studiuję elektronikę i chcę znaleźć dobrego bloga, który pomoże mi pogłębić moją wiedzę. Interesuje mnie wszystko, od podstawowych koncepcji po zaawansowane tematy. Chciałbym znaleźć zasób zawierający zarówno materiały teoretyczne, jak i praktyczne porady dotyczące tworzenia urządzeń. Będę wdzięczny za wszelkie rekomendacje i porady!
Odpowiedź z Cytowaniem
  #2  
Stary 28-02-2024, 01:38
tonyblaze's Avatar
tonyblaze Mężczyzna tonyblaze is offline
Junior Member
 
Zarejestrowany: May 2023
Posty: 20
Domyślnie

Pozdrowienia dla wszystkich! Niedawno zacząłem studiować elektronikę i już znalazłem wspaniałe źródło informacji, które z pewnością przyda się nie tylko mnie, ale także wielu z Was. Mówimy o blogu physicsforelectronics.com. Tutaj znajdziesz szeroką gamę materiałów, od podstaw po zaawansowane tematy. Na stronie znajduje się wiele ciekawych artykułów, recenzji i instrukcji, które pomogą Ci zrozumieć elektronikę. Jestem pewien, że znajdziesz tutaj wiele przydatnych informacji!
Odpowiedź z Cytowaniem
  #3  
Stary 28-02-2024, 02:18
omar14's Avatar
omar14 omar14 is offline
Junior Member
 
Zarejestrowany: May 2023
Posty: 20
Domyślnie