kobiety.net.pl   
Strona główna   Dom   Kariera   Rodzina   Styl   Zdrowie   Związki   Życie   Klub  


Wróć   Klub > STYL > Zakupy
Nazwa użytkownika
Hasło
Zarejestruj się FAQ Blogi Galerie Użytkownicy Kalendarz Szukaj Dzisiejsze Posty Oznacz Fora Jako Przeczytane

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten wątek Wygląd
  #41  
Stary 16-01-2019, 22:45
inka inka is offline
Senior Member
 
Zarejestrowany: May 2016
Posty: 619
Domyślnie

A znasz przyczynę tego bólu brzucha? Bo według mnie nie można tego tak bagatelizować... Takie bóle muszą mieć przyczynę i najlepiej wykryć ją jak najszybciej. Nie boli Cię brzuch na przykład po zjedzeniu jogurtów czy wypiciu mleka? Bo jak tak, to może być to nietolerancja laktozy... Sama na nią cierpię i właśnie tak to się zaczynało- od dolegliwości po wypiciu kawy z mlekiem. Wzdęcia były coraz to gorsze i w końcu stwierdzono u mnie właśnie nietolerancję laktozy. Traktowałam to jak wyrok :/ Uwielbiam mleko i produkty mleczne i nie wyobrażałam sobie diety bez nich! Znajoma z pracy powiedziała mi, że też nie toleruje laktozy. Zdziwiłam się, bo przecież zawsze pije w pracy kawę z mlekiem! Powiedziała mi, że po prostu stosuje preparat na nietolerancję laktozy z https://lacto-joy.pl/ . Zamówiłam więc sobie bezpłatną próbkę i powiem Wam, że to był złoty strzał! Odkąd żuję te tabletki to mogę spokojnie wypić sobie ulubioną kawę i zjeść na śniadanie płatki z mlekiem, bez obaw, że mój brzuch zaraz eksploduje
Odpowiedź z Cytowaniem
  #42  
Stary 10-05-2019, 23:42
doktordupacz Mężczyzna doktordupacz is offline
Junior Member
 
Zarejestrowany: May 2019
Posty: 1
Domyślnie

Najlepiej iść do lekarza. Jak nie to amol.

Kosmetyki do stylizacji włosów męskich
Odpowiedź z Cytowaniem
  #43  
Stary 11-05-2019, 10:49
weronika90 weronika90 is offline
Junior Member
 
Zarejestrowany: Apr 2019
Posty: 6
Domyślnie

nospa najlepiej działa rozkurczowo
Odpowiedź z Cytowaniem
  #44  
Stary 16-05-2019, 11:53
kobietka_10 kobietka_10 is offline
Senior Member
 
Zarejestrowany: Sep 2017
Posty: 214
Domyślnie

To zależy co dokładnie się dzieje, ja mam zwykle bóle brzucha po przyjmowaniu antybiotyku, dlatego teraz pilnuje i przyjmuje Intestę - http://www.intesta.pl/ żeby wyrównać florę bakteryjną i nie mam już takich problemów
Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Narzędzia wątku Przeszukaj ten wątek
Przeszukaj ten wątek:

Zaawansowane wyszukiwanie
Wygląd

Zasady pisania postów
Nie Możesz: tworzenie nowych wątków
Nie Możesz: odpowiadanie na posty
Nie Możesz: wysłanie załączników
Nie Możesz: edytowanie swoich postów

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 16:14.


Powered by: vBulletin Version 3.5.4
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.