PDA

View Full Version : Jak urządzić firmowe archiwum?


marzycielkazostendy
17-02-2015, 17:02
Jak zabrać się za urządzanie firmowego archiwum?
Znajoma firma wynajęła do tego fachowców - zastanawiam się czy to dobry pomysł.

muszkieterka
17-02-2015, 18:48
Zatrudnienie ekipy? Jak najbardziej dobry pomysł.
Moim zdaniem to lepsze niż samodzielnie przekopywanie się przez tony dokumentów

kwiecienplecien
17-02-2015, 20:44
Nie sądzę, żeby można było ot tak sobie urządzić firmowe archiwum.
Poczytaj sobie o tym, jak powinno wyglądać prawidłowe przechowywanie dokumentów: http://sap.waw.pl/dzialalnosc-uslugowa/uslugi-archiwizacyjne i zastanów się nad tym, żeby zatrudnić takich fachowców do tego.
Sama nie dasz sobie z tym rady, poza tym pewnie nie znasz żadnych przepisów archiwizacyjnych, co stanowi poważne utrudnienie.

Witkowa
18-09-2018, 19:43
A nie lepiej byłoby się zdecydować na archiwizację dokumentów w formie elektronicznej? Wystarczy tylko odpowiednie oprogramowanie, na przykład takie, jakiego dostarcza firma http://www.primesoft.pl/. Jest to naprawdę dużo wygodniejsze i niesie za sobą szereg korzyści, więc warto się nad tym zastanowić :)

ada_90
26-09-2018, 08:30
A korzystacie z nowoczesnych rozwiazan dla biznesu? Warto pomyslec o kupieniu sobie specjalnego oprogramowania. To moze byc nam bardzo pomocne. Tutaj https://pl-pl.facebook.com/ITMAGINATION/ mozna zamowic oprogramowanie specjalnie dla naszej firmy. Wiele rzeczy dzieki temu mozna robic szybciej.

nany
27-09-2018, 11:48
najbardziej dobry??? chyba najlepszy