Co ja się nastresowałam w ciągu lat prowadzenia firmy z księgowością, to tylko ja sobie zdaję sprawę. Mam więc dla Was tylko jedną radę: lepiej oddać księgowość zewnętrznej firmie niż męczyć się samemu. Ja na początku, jak zakładaliśmy z moim Michałem hurtownię odzieży, to podzieliliśmy między siebie obowiązki. On zajmował się obsługą magazynu i logistyką, na mnie natomiast spoczęło zajęcie się księgowością. Wcześniej prawie nie miałam do czynienia z rachunkami, więc chciałam szybko nadrobić wiedzę, czytając portale tematyczne w sieci i specjalistyczne czasopisma. Okazało się, że to zupełnie nie wystarczy, trzeba bowiem lat praktyki, aby ogarniać ogół przepisów. W końcu, po kilku naradach z moim szanownym mężem ustaliliśmy, że zlecimy prowadzenie księgowości innej firmie i tak nawiązaliśmy współpracę z tmf group - to międzynarodowa firma, która zajmuje się zadaniami zleconymi przez małe i średnie firmy. Muszę Wam przyznać, że naszą księgowość prowadzą rzetelnie, na tyle że powierzyliśmy im jeszcze obsługę płac -
https://www.tmf-group.com/pl-pl/serv...yroll/payroll/. Dzięki temu możemy więcej czasu poświęcić hurtowni.