A ja, wbrew krytycznym głosom uważam, że taka tradycyjna forma reklamy, jak ulotki, mimo upływu lat, wciąż może się sprawdzać. Warto tylko podejść do tematu rozsądnie i nie wrzucać masowo ulotek do skrzynek pocztowych. Dla mnie takie działanie jest bezsensowne, bo wówczas ulotki trafiają do każdego, a przecież nie o to chodzi. W efekcie większość zostanie zmiętolona i wyrzucona do śmietnika, nie zyskamy nowych klientów, a tylko wydamy pieniądze w błoto. Lepiej takie ulotki rozdawać przy specjalnych okazjach, np. targach branżowych lub przy bezpośrednich kontaktach z klientami. Korzystając z okazji, chciałem też się Was zapytać, forumowiczki, co sądzicie o takiej formie reklamy jak banery dwustronne. Razem z mężem prowadzimy małą restaurację i on chciałby rozpromować firmę za pomocą takiego baneru. Znalazł już nawet drukarnię, która mogłaby wydrukować taki baner -
https://www.drukarniaonline.pl/produ...ery-dwustronne. Póki co, nie jestem ani na tak ani na nie, szukam różnych opinii i chciałem też poznać Wasze zdanie. Myślicie, że taka forma reklamy może przyciągnąć klientów? Dzięki za wszelkie podpowiedzi.