Wyświetl Pojedyńczy Post
  #64  
Stary 19-06-2017, 10:50
Agnieszka Agnieszka is offline
Member
 
Zarejestrowany: Jun 2017
Posty: 51
Domyślnie

Strona internetowa to podstawa - atrakcyjna graficznie i zoptymalizowana. A możliwości reklamy jest wiele. Ulotki raczej nie są już mile widziane, chyba, że będzie to ulotka ze zniżką - ale tylko w niektórych branżach się to sprawdzi. Ludzie zazwyczaj wyrzucają ulotki, nawet bez czytania. Reklama w internecie ma o wiele większy zasięg, dlatego jest skuteczniejsza. W AdWords można fajnie konfigurować kampanie właśnie na frazy lokalne. Nie jest proste utworzenie skutecznej kampanii, o czym sama się przekonałam. Kolejną opcją jest reklama na fb. Teraz każdy ma profil na fb, gdzie nawiązuje kontakt z klientami. No i pozycjonowanie - też dobra opcja reklamy lokalnej w internecie. Jest jeszcze marketing szeptany, albo content marketing.
Jak widać możliwości jest mnóstwo - trzeba mieć tylko odpowiedni budżet by to móc realizować. Albo samemu albo zlecić to agencji interaktywnej. Ja wybrałam tę drugą opcję i nie żałuję.
Odpowiedź z Cytowaniem