Wyświetl Pojedyńczy Post
  #66  
Stary 22-06-2017, 09:49
Agnieszka Agnieszka is offline
Member
 
Zarejestrowany: Jun 2017
Posty: 51
Domyślnie

Cytat:
Napisał Ravthid
A moim skromnym zdaniem mimo upływu czasu wciąż w cenie pozostają takie tradycyjne formy reklamy jak ulotki czy wizytówki. Nie należy ich drukować jednak po to, aby były, ale z myślą o specjalnych okazjach. W mojej branży taką okazją są targi firmowe i na każdy taki event staram się przygotować określoną partię ulotek i wizytówek.
Taka forma reklamy jest okazjonalna, w czasie targów czy innych wydarzeń. Działania prowadzone w internecie są długotrwałe i czasochłonne, ale zdobycie wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania google jest skuteczniejsze, bo jesteśmy tam zawsze, gdy tylko użytkownik nas szuka. Dlatego pozycjonowanie gliwice i google adwords są tak porządane - bo wyświetlają się, kiedy są szukani. Taka forma reklamy jest też przychylniej widziana niż wyskakujące okienka pop-up.
Odpowiedź z Cytowaniem