Skuteczna. Dostosowana do profilu firmy i tego skąd chcemy przyciągnąć tych klientów. Jeżeli prowadzi się sklep internetowy to oczywiste, że tam będą głównie kierowane środki na reklamę. Jeżeli zależy nam by trafili do nas ludzie z osiedla i najbliższej okolicy to trzeba skupić się na reklamie tradycyjnej. Druku ulotek, banerów, czy paneli podświetlanych do oznaczenia punktu, gdzie jest prowadzona działalność. Ludzie są najczęściej wzrokowcami. Informacja umieszczona na którymś z tych nośników z pewnością dotrze do klienta którego chcemy przyciągnąć. Przekonaliśmy się o tym w naszym zakładzie fryzjerskim. Strzałem w dziesiątkę były tanie czwartki dla emeryta. Ulotki przyciągnęły nam klientów, a banery pomogły im do nas trafić. Potem informacja o dobrym fryzjerze rozniosła się "pocztą pantoflową". Pomogła nam w tym Fabryka Reklamy w Łodzi. Oni świetnie znają się na takich kampaniach reklamowych.
|