Wyświetl Pojedyńczy Post
  #1  
Stary 11-10-2019, 08:53
HatCougar HatCougar is offline
Junior Member
 
Zarejestrowany: Jul 2019
Posty: 2
Domyślnie promocja na branżowych eventach

Czy jest sens żeby niespełna 10-osobowa firma organizowała wyjazd na targi branżowe?
Na rynku masarskim jesteśmy od niedawna, nawet nie ma jeszcze pełnych 3 lat. Ale jeden ze wspólników stwierdził, że najwyższa pora zainwestować więcej środków w promocję - i niby właśnie wyjazdy na branżowe zjazdy byłyby optymalną drogą. Potrzeba do tego odpowiednich systemów wystawienniczych, ale to akurat dzięki https://www.adsystem.pl/systemy-wystawiennicze/ żaden problem. Ważniejsza kwestia jest taka, czy podobny wydatek ma szanse się zwrócić, np. w postaci nowych kontraktów??

Ostatnio edytowane przez HatCougar : 15-10-2019 o 08:42.
Odpowiedź z Cytowaniem