Wyświetl Pojedyńczy Post
  #7  
Stary 25-03-2020, 10:39
starla starla is offline
Senior Member
 
Zarejestrowany: Jun 2017
Posty: 575
Domyślnie

Ciężko teraz o dobrego pracownika. W naszej firmie szukaliśmy jakiś czas temu i zgłaszały się same młode osoby, zero doświadczenia. Szef zaryzykował - dał im szansę. Na początek od razu obsługa klienta szkolenie dla nich. U nas pracujemy głównie z klientami i stawiamy na wysoką jakość tych usług. Bez szkolenia ciężko sobie poradzić tak naprawdę jeśli dopiero się zaczyna. Takie szkolenie to 8 godzin, można je zorganizować już dla 6 pracowników. Naprawdę warto, jeśli też pracujecie na takim stanowisku, macie problemy z opanowaniem emocji, nie wiecie jak prowadzić rozmowy z agresywnymi klientami bądź zwyczajnie zdarza się Wam zachowywać nieprofesjonalnie to takie szkolenie będzie bardzo pomocne.
Odpowiedź z Cytowaniem