![]()  | 
  ||
| Strona główna Dom Kariera Rodzina Styl Zdrowie Związki Życie Klub | ||
  | 
|||
		
			
  | 	
	
	
		
		|||||||
| Zarejestruj się | FAQ | Blogi | Galerie | Użytkownicy | Kalendarz | Szukaj | Dzisiejsze Posty | Oznacz Fora Jako Przeczytane | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Przeszukaj ten wątek | Wygląd | 
| 
		 
			 
			#1  
			
			
			
			
		 
		
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
	
	
		
			
			 Oglądaliście kiedyś katalogi sklepów z bronią? Właśnie zwróciłem uwagę na jedną rzecz. Praktycznie każdy model, jakie jest w asortymencie, został sfotografowany z lewego profilu. To znaczy, że na zdjęciu pistolet zwrócony jest lufą w lewo. Są wprawdzie wyjątki, ale nieliczne. Czyżby broń ustawiona w ten sposób robiła na oglądających większe wrażenie?!? Takie "lewostronne" ustawienie broni dominuje na pewno w jednym katalogu. Konkretnie tym https://cyngiel.com.pl/sklep-z-broni...y/pistolet-cz/ - pytanie, czy zdjęcia produktowe są od sprzedawcy, czy raczej producenta. Jak myślicie 
		
	
		
		
		
		
		
	
		
		
	
	
	 | 
| 
		 
			 
			#2  
			
			
			
			
		 
		
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
	
	
		
			
			 Zabiegi będące elementem tzw. fotografii produktowej stosuje się w każdej branży. Jeśli każdy z prezentowanych w danym e-sklepie modeli broni jest zwrócony lufą w tą samą stronę, witryna wygląda po prostu bardziej przejrzyście.  Mimo wszystko asortyment da się wyeksponować też inaczej, zresztą zobacz: https://racegun.pl/pl/c/AK/18 . Tutaj położenie karabinów nie jest jednolite, a efekt wizualny mimo wszystko w porządku. Zdjęcia są wyraźne, co zachęca potencjalnego klienta do zapoznania się ze specyfiką broni czyli tym co tak naprawdę powinno determinować nasz wybór. 
		
	
		
		
		
		
		
	
		
		
	
	
	 |