![]()  | 
  ||
| Strona główna Dom Kariera Rodzina Styl Zdrowie Związki Życie Klub | ||
  | 
|||
| 
		 
			 
			#1  
			
			
			
			
		 
		
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
	
	
		
			
			 Jak o nią dbać? Nie ulega wątpliwości, że dobra atmosfera w pracy to gwarancja efektywności i rozwoju firmy. Na odpowiednią atmosferę w pracy wpływ ma szereg czynników, nie tylko związanych z samymi relacjami między pracownikami czy szefostwem, ale również wnętrze i zaplecze socjalne dla pracowników. Bardzo ważne są przyjazne relację ze współpracownikami. 
		
	
		
		
		
		
		
	
		
		
	
	
	 | 
| 
		 
			 
			#2  
			
			
			
			
		 
		
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
	
	
		
			
			 Raz na jakiś czas możesz również zorganizować wyjazd lub wyjście integracyjne. W ten sposób połączysz ze sobą pracowników oraz pozwolisz im się bliżej poznać. Relacje między pracownikami są bardzo ważne dla odpowiedniej atmosfery, a więc nie pomijaj tej kwestii! Na spotkaniach nie powinno być elementów rywalizacji â pracownicy mają działać razem. Więcej w tym temacie znalazłam tutaj - https://www.projektefektywny.pl/blog/atmosfera-w-pracy/ 
		
	
		
		
		
		
		
	
		
		
	
	
	 |