![]() |
||
| Strona główna Dom Kariera Rodzina Styl Zdrowie Związki Życie Klub | ||
|
|||
|
|||||||
| Zarejestruj się | FAQ | Blogi | Galerie | Użytkownicy | Kalendarz | Szukaj | Dzisiejsze Posty | Oznacz Fora Jako Przeczytane |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten wątek | Wygląd |
|
#1
|
|||
|
|||
|
Witajcie. Prowadzę mały sklep osiedlowy w swoim mieście i chciałabym skorzystać z ułatwienia jakim jest księgowość online. znalazłam w sieci biuro TaxCare https://taxcare.pl/ którego oferta wydaje mi się być bardzo atrakcyjna. Jednak pytanie mam do reszty forumowiczów, jak wygląda komunikacja między firmą a takim biurem? i jak rozkladają się koszty? co sie bardziej opłaca biuro internetowe czy stacjonarne? biorac pod uwage koszty dojazdu czasu itp przy stacjonarnym.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Nie lubie tej formy i wolę chociaż raz na jakiś czas spotkać się w biurze rachunkowym. Aktualnie szukam dobrej oferty biura rachunkowego. Przeglądałam ponad 20 ofert i wstępnie wybrałam ofertę tej firmy http://attksiegowosc.pl/ , ale chce jeszcze poznać opinię innych osób na jej temat. Może Wy podzielicie się nią ze mną?
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Cytat:
mam u nich abonament. Możesz dzwonic, mailować albo spotkać się normalnie, bo maja placówki w wielu miastach. Jak n ie chce Ci się chodzić to zawsze mogą wysłać papiery po kuriera. Abonament zaczyna się od 99 zł |