![]()  | 
  ||
| Strona główna Dom Kariera Rodzina Styl Zdrowie Związki Życie Klub | ||
  | 
|||
		
			
  | 	
	
	
		
		|||||||
| Zarejestruj się | FAQ | Blogi | Galerie | Użytkownicy | Kalendarz | Szukaj | Dzisiejsze Posty | Oznacz Fora Jako Przeczytane | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Przeszukaj ten wątek | Wygląd | 
| 
		 
			 
			#1  
			
			
			
			
		 
		
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
	
	
		
			
			 Jak znaleźć odpowiednią siedzibę dla firmy? 
		
	
		
		
		
		
		
	
		
		
	
	
	Możecie podpowiedzieć jakie wymagania powinien spełniać taki lokal?  | 
| 
		 
			 
			#2  
			
			
			
			
		 
		
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
	
	
		
			
			 Wydaje mi się, że bardzo ważna jest lokalizacja.  
		
	
		
		
		
		
		
	
		
		
	
	
	Ostatecznie chodzi o to, żeby ułatwić klientom dostęp do naszych usług. Poza tym weź pod uwagę również to, jakie koszty będziesz musiała ponieść co miesiąc wynajmując taki lokal i ile będzie kosztowało przystosowanie go do potrzeb firmy. Tutaj http://metropolis.pl/ masz z kolei alternatywę. Możesz wynająć już taki lokal od razu przygotowany z grubsza pod działalność.  | 
| 
		 
			 
			#3  
			
			
			
			
		 
		
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
	
	
		
			
			 Przede wszystkim ważne, aby nasze biuro było położone w dobrej lokalizacji, bo w końcu chodzi o to, żey pracownicy, a zwłaszcza klienci nie mieli problemu z dotarciem. Nie warto tułać się po peryferiach, lepiej postawić na jakieś biuro pozostające w bezpośrednim sąsiedztwie centrum, ale takie, co do którego nie ma problemu z dojazdem. Przy okazji chciałam się Was poradzić w jednej kwestii, która nie daje mi spokoju. Jak myślicie, opłaca się outsourcingować kadry i płace? Znalazłam taką ofertę - https://www.tmf-group.com/pl-pl/serv...es/hr-payroll/ w necie i poważnie zastanawiam się nad jej przyjęciem. 
		
	
		
		
		
		
		
	
		
		
	
	
	 | 
| 
		 
			 
			#4  
			
			
			
			
		 
		
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
	
	
		
			
			 Zawsze można się zdecydować na budowę własnego obiektu biurowego i tam zrobić sobie siedzibę swojej firmy  
		
	
		
		
		
		
		
	
		
		
	
	
	  Budową takich obiektów zajmuje się na przykład firma Depenbrock Polska z Komornik pod Poznaniem, z której ofertą możecie zapoznać się na stronie http://depenbrock.pl/oferta/obiekty-biurowe-i-uslugowe. Polecam ![]()  | 
| 
		 
			 
			#5  
			
			
			
			
		 
		
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
	
	
		
			
			 Pamiętajcie, że jeśli chodzi o powierzchnie biurowe, to warto je odpowiednio dopasować do swoich potrzeb. Jest to niezwykle ważne. Biura muszą wyglądać profesjonalnie i przede wszystkim być funkcjonalne. Tutaj http://fitout.warszawa.pl jest namiar na firmę, która oferuje realizacje fit out . Taki kompleksowy remont jest w wielu przypadkach naprawdę strzałem w 10! 
		
	
		
		
		
		
		
	
		
		
	
	
	 | 
| 
		 
			 
			#6  
			
			
			
			
		 
		
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
	
	
		
			
			 Najlepiej, aby lokalizacja była w dobrym miejscu, aby każdy ją znalazł. Dodatkowo wnętrze dopasowane do marki też fajnie się prezentuje i czasem warto szukać takich rozwiązań. Ja bym zainwestowała w fit out biur warszawa gdzie wszytko będzie idealnie pasować do wszystkiego, czasem warto spróbować właśnie takich metod. 
		
	
		
		
		
		
		
	
		
		
	
	
	 | 
| 
		 
			 
			#7  
			
			
			
			
		 
		
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
	
	
		
			
			 Zawsze możesz skorzystać z usług biura wirtualnego 
		
	
		
		
		
		
		
	
		
		
	
	
	  Tam też można zarejestrować działalność, a do tego można wynajmować sale konferencyjne na spotkania z klientami. Takie biura z reguły znajdują się w dobrej lokalizacji i posiadają parking. A cena takiego abonamentu jest o wiele niższa niż znajdowanie lokalu na wynajem w ścisłym centrum dużego miasta. Przed wyborem biura warto się przejechać i zobaczyć budynek, lokalizację i standardy pomieszczeń, czy nam odpowiadają. Ja uważam że to fajny pomysł. Sama lubię popracować poza domem, więc zdarza mi się nawet "wypożyczać" biurko na kilka godzin - w biurze http://cleveroffice.pl jest też aneks kuchenny, więc jest kawa, herbata. Takie rozwiązania są super nie tylko dla jednoosobowych działalności gospodarczych, ale także dla firm, które chcą mieć swoje "oddziały" również w innych miastach czy właśnie pomysł na siedzibę zlokalizowaną w dobrym miejscu, bez ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z najmem fizycznego lokalu. Mało tego, takie wirtualne biuro oprócz zapewnienia nam lokalizacji może zajmować się także prowadzeniem biura: wysyłanie korespondencji, obsługa telefoniczna, księgowość. Wszystko zależy od pakietu jaki wybierzemy, a pakiety outsourcingowe są naprawdę bogate. |