Strona główna Dom Kariera Rodzina Styl Zdrowie Związki Życie Klub |
|
|
Zarejestruj się | FAQ | Blogi | Galerie | Użytkownicy | Kalendarz | Szukaj | Dzisiejsze Posty | Oznacz Fora Jako Przeczytane |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten wątek | Wygląd |
#761
|
|||
|
|||
Warto już na samym początku zainwestować w system zarządzania zasobami ludzkimi. Pomoże on zaoszczędzić czas i koszty administracyjne. Polecam firmę eq system, która posiada bogate doświadczenie na rynku IT. https://www.eqsystem.pl/obszary-bizn...bami-ludzkimi/
|
#762
|
||||
|
||||
Ja na pewno zaczęłabym od księgowej - to ona będzie pomagać rozliczać Ci wszystko - to Twoja prawa ręka.
__________________
ryczałt co to jest |
#763
|
|||
|
|||
W kazdej firmie - neizaleznie od profilu jej dzialalnosci warto takze zainwestowac w odpowiednie mierniki zuzycia mediow takich jak np prąd czy woda. Bardzo czesto nieswiadomie narazamy sie niepotrzebnie na wysokie koszty z tego tytulu. Tutaj http://salwis.pl/monitoring-mediow-p...co-to-takiego/ dowiecie sie wiecej na temat metod kontrolowania takiego zużycia - to swietna okazja do zaoszczedzenia sporej sumy pieniedzy
|
#764
|
|||
|
|||
Przy swoim doświadczeniu odkryłam, że bardzo ważne jest to by mieć pomoc prawną, dlatego tutaj polecam Kancelarię Ożóg Tomczykowski. Bardzo fajni ludzie, wiedzący co się dzieje w branży, a przede wszystkim pomogą Ci w każdym aspekcie podatkowym i prawnym
|
#765
|
|||
|
|||
zacznij od biznesplanu, rozplanuj na co i po co chcesz przeznaczyć pieniądze
|
#766
|
|||
|
|||
Skoro decydujesz się na prowadzenie własnej firmy, to widocznie masz co ludziom zaoferować. W takiej sytuacji najważniejsze będzie dogranie klientów. W sensie - pozyskanie ich. To ważna, choć trudna sprawa. I tu się przyda follow up co to zapytasz? Chodzi o ponawianie kontaktu, jeżeli klient wyraził wstępne zainteresowanie i stwierdził, że się odezwie, to odezwie się jedynie w 80% przypadków. Odezwij się ty i dopnij pozostałą część umów.
|
#767
|
|||
|
|||
Artykuł bardzo ciekawy i na pewno wiele wnoszący do tematu pozycjonowania stron. uważam, że w tej kwestii bardzo ważne są także social media i nie powinno się zapominać o reklamie umieszczanej właśnie tam. Na pewno jakaś doświadczona agencja http://swiadectwo.waw.pl/jakie-wskaz...arketingowych/ będzie w stanie dobrać odpowiednią kampanię dla każdej strony.
|
#768
|
|||
|
|||
Jest tyle rzeczy na które warto byłoby zwrócić uwagę. Niezupełnie wiem, co jaki powinno mieć priorytet. No cóż, nie ukrywam, że nie znam się, a bardzo bym chciała się znać. Zastanawiałam się, co by było, gdyby spróbować współpracy z firmą ITMagination https://ddwloclawek.pl/pl/701_materi...sukces u.html Myślę, że relacje uległyby poprawie. Praca byłaby bardziej pożyteczna, a i warunki by się polepszyły. Poczytajcie o nich jak działają.
|
#769
|
|||
|
|||
Warto jest również zadbać o szkolenia dla pracowników i co najważniejsze o bezpieczeństwo i higienę ich pracy. Na https://www.ebrodnica.pl/budownictwo...lad-pracy.html ostatnio czytałem bardzo ciekawy artykuł na ten temat z którego wiele się dowiedziałem, polecam zerknąć sobie
|
#770
|
|||
|
|||
Może nie na samym początku, ale na pewno z czasem i rozwojem firmy warto sobie znaleźć dobrego prawnika, który będzie czuwał nad naszymi interesami. Ja korzystam z porad Pana Tomaszczyk, specjalizuje się w prawie pracy, ma duże doświadczenie i wiedzę i zawsze chętnie służy pomocą.
|