![]() |
![]() |
|
Strona główna Dom Kariera Rodzina Styl Zdrowie Związki Życie Klub | ![]() |
|
|
Zarejestruj się | FAQ | Blogi | Galerie | Użytkownicy | Kalendarz | Szukaj | Dzisiejsze Posty | Oznacz Fora Jako Przeczytane |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten wątek | Wygląd |
#1
|
|||
|
|||
![]() Jak radzić sobie z trudnym Klientem (wulgarnym, agresywnym, manipulującym)?
• Jak radzić sobie z negatywnymi emocjami Klientów? • Jak pozytywnie kończyć rozmowy (twarzą w twarz i telefoniczne)? • Jak przyjmować skargi i reklamacje? • Jak odpowiadać na trudne pytania? • Jak reagować na negatywne odpowiedzi Klienta? wystarczy zgłosić się do http://bartlomiej-stolarczyk.com/per...inet-medyczny/ |
![]() |
|
![]() |