kobiety.net.pl   
Strona główna   Dom   Kariera   Rodzina   Styl   Zdrowie   Związki   Życie   Klub  


Wróć   Klub > ŻYCIE > Ogólny
Nazwa użytkownika
Hasło
Zarejestruj się FAQ Blogi Galerie Użytkownicy Kalendarz Szukaj Dzisiejsze Posty Oznacz Fora Jako Przeczytane

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten wątek Wygląd
  #11  
Stary 03-07-2017, 17:37
iola iola is offline
Senior Member
 
Zarejestrowany: Jun 2016
Posty: 278
Domyślnie

No, grunt to optymizm.
Odpowiedź z Cytowaniem
  #12  
Stary 03-09-2017, 22:35
boguska boguska is offline
Senior Member
 
Zarejestrowany: Mar 2016
Posty: 386
Domyślnie

Mją ulubioną aktywnością jest bieganie. Biegam bardzo dużo i biorę udział w maratonach.
Jakiś czas temu odbył sie Półmaraton Onico w Gdyni. Sponsor całego wydarzenia - Onico zadbał o to by uczestnikom niczego nie zabrakło. Oby więcej było takich firm wspierających aktywny tryb życia.
Odpowiedź z Cytowaniem
  #13  
Stary 04-09-2017, 13:19
skoczek22 skoczek22 is offline
Junior Member
 
Zarejestrowany: Sep 2017
Posty: 1
Domyślnie

Cześć,
Skoro dużo biegasz to pewnie bierzesz jakieś suplementy, a jak nie to osoby które by zaczynały na pewno by musiały zapoznać się z jakimś BCA bo też mięśnie podczas np półmaratonu by nie wytrzymały u tak zwanego zwykłego kowalskiego. Ja się zastanawiam nad braniem spiruliny http://sklep.spirulina.pl/produkty/s...etkach-bioalgi z tego co widziałem na opakowaniu w 100 gramach posiada ona bardzo dużo białka więc jest też świetnym suplem do diety do posiłków. Czy ktoś próbował w swojej diecie? Z tego co szukam w sieci w wielu rozpiskach to nigdzie spiruliny nie widziałem.
Odpowiedź z Cytowaniem
  #14  
Stary 25-09-2017, 14:32
boguska boguska is offline
Senior Member
 
Zarejestrowany: Mar 2016
Posty: 386
Domyślnie

Mnie ostatnio zainteresowała jazda na rowerze. Jeżdżę praktycznie codziennie. Zastanawiam się nawet czy nie lepszy dla mnie byłby rower mtb bo obecnie mam rower miejski i nie wszędzie się sprawdza a zamierzam coraz więcej jeździć.
Odpowiedź z Cytowaniem
  #15  
Stary 25-09-2017, 16:32
Gosiaczek17 Gosiaczek17 is offline
Junior Member
 
Zarejestrowany: Aug 2017
Posty: 7
Domyślnie

Ja ostatnio chcąc wrócić do formy zainwestowałam w skakankę i piłkę do fitnessu. Nie lubię za bardzo jak ktoś patrzy kiedy ćwiczę, wolę to robić w domu, zwłaszcza że mam dużo miejsca. Powiem Wam szczerze, że z efektów jestem bardzo zadowolona. Co prawda początki z piłką były ciężkie, ale później ćwiczenia zaczęły przynosić efekty i to całkiem niezłe. Podobne piłki do tej co mam można znaleźć na http://profit-sport.pl/ , w ogóle mają dużo fajnego sprzętu i w bardzo przystępnych cenach. Poza tym to krajowa produkcja a nie chiński szajs. Polecam!
Odpowiedź z Cytowaniem
  #16  
Stary 25-09-2017, 20:40
noemi noemi is offline
Senior Member
 
Zarejestrowany: Apr 2016
Posty: 127
Domyślnie

Ja sporo biegam jak tylko pozwala mi na to pogoda. Niedawno kupiłam dobie fajne kolorowe opaski odblaskowe na http://kamizelkaodblaskowa.com.pl/sa...ki-odblaskowe/ . Coraz szybciej się ściemnia, więc lepiej być w porę widocznym na drodze dla własnego bezpieczeństwa.
Odpowiedź z Cytowaniem
  #17  
Stary 26-09-2017, 10:24
Kostka Kostka is offline
Senior Member
 
Zarejestrowany: May 2014
Posty: 389
Domyślnie

Sport to podstawa i na pewno warto jest pomyśleć o tym, by zacząć zażywać większej aktywności fizycznej. Przy tej okazji można byłoby pomyśleć o zniżkach na basen z kartą multisport https://www.oksystem.pl/jak-dziala-multikarnet-ok, która też daje możliwość na korzystanie z innych obiektów sportowych według upodobań.
Odpowiedź z Cytowaniem
  #18  
Stary 07-10-2017, 11:41
szalona szalona is offline
Senior Member
 
Zarejestrowany: Sep 2015
Posty: 581
Domyślnie

Jesień i zima to pory roku w których najchętniej nie wychodziła bym z domu. Dlatego postanowiłam ćwiczyć w domu. Zmotywował mnie ten poradnik http://www.marbo-sport.pl/10-rzeczy-...o-pol-180.html Już wiem czego potrzebuje i jak się zabrać do ćwiczeń. Motywacja faktycznie jest najtrudniejsza. Ale wizja nadwagi i walki z kilogramami na wiosnę jest dla mnie motywacją. Już raz walczyłam ze sporą nadwagą i teraz wolę chuchać na zimne.
Odpowiedź z Cytowaniem
  #19  
Stary 12-10-2017, 13:19
muuzkowa muuzkowa is offline
Senior Member
 
Zarejestrowany: Nov 2016
Posty: 142
Domyślnie

Myślę, że dla kobiet najlepszy jest fitness - https://atlanticsports.pl/oferta-fitness/ W końcu nam chodzi o poprawę kondycji i wyglądu całego ciała a nie jakiś danych partii mięśniowych, a tak głownie działają inne sporty.
Odpowiedź z Cytowaniem
  #20  
Stary Wczoraj, 23:49
Paya Paya is offline
Junior Member
 
Zarejestrowany: Dec 2016
Posty: 28
Domyślnie

Prawda, że teraz jest niesprzyjająca pora, by ćwiczyć. Wszystko takie szare, ponure, z pod koca nie chce się wychodzić, więc zmobilizować się do ćwiczeń jest bardzo ciężko. Czytam właśnie o tym jak się motywować, bo chyba sama z siebie bym się nie zmotywowała do działania. Swoją drogą, jest to bardzo fajny blog, który dostarcza dużo istotnych informacji odnośnie tego czym jest motywacja i jakich metod użyć, by zgarniać jak najwięcej z życia.
Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Narzędzia wątku Przeszukaj ten wątek
Przeszukaj ten wątek:

Zaawansowane wyszukiwanie
Wygląd

Zasady pisania postów
Nie Możesz: tworzenie nowych wątków
Nie Możesz: odpowiadanie na posty
Nie Możesz: wysłanie załączników
Nie Możesz: edytowanie swoich postów

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 14:22.


Powered by: vBulletin Version 3.5.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.