![]() |
||
| Strona główna Dom Kariera Rodzina Styl Zdrowie Związki Życie Klub | ||
|
|||
|
|||||||
| Zarejestruj się | FAQ | Blogi | Galerie | Użytkownicy | Kalendarz | Szukaj | Dzisiejsze Posty | Oznacz Fora Jako Przeczytane |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten wątek | Wygląd |
|
#1
|
|||
|
|||
|
Jak zabrać się za poszukiwania miejsca na siedzibę firmy?
Macie może jakieś pomysły jak to ogarnąć? |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Ważne będą różne czynniki, ale najważniejsze będą te, które sama uznasz za istotne dla Twojej firmy.
No i zacznij poszukiwania w różnych źródłach. Tutaj http://metropolis.pl/ możesz wystartować. Jest tam masa różnych lokali komercyjnych do wynajęcia na Śląsku. Wszystkie są mniej więcej przystosowane do prowadzenia działalności. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Zależy jak dużą masz firmę. Ja posiadam jednoosobową działalność i super opcją jest to, że wynajmuję wirtualny adres w Warszawie.Zapewniają m.in. obsługę recepcyjną, możliwość odbioru korespondencji i przechowywania dokumentów,więc jeśli dla Ciebie byłaby to też dobra możliwość to polecam Ci zajrzeć na ich stronę
https://cowork.com.pl/ |